H2Deetoo Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Hoi, Tijdens het kijken naar willekeurige zenders komen er soms tandwieltjes in beeld. (Dit is de zgn. zandloper) Weet iemand waarom dit zo af en toe gebeurt? Groetjes H2Deetoo,
paardengek Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Misschien handig om te vermelden, wanneer dat gebeurt ? Welke emu ? Welke image ? met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
H2Deetoo Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik draai het laatste orig image en emu is mgcamd. Ik zal de emu eens killen en zien of het dan nog gebeurt. Het gebeurt spontaan zonder dat ik iets doe. De tandwieltjes zijn soms maar 'n fractie van 'n seconde in beeld, maar ze zijn er wel. H2Deetoo,
hemertje Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 de box heeft dan (op de achtergrond) processortijd nodig DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
skippie1770 Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 enige oplossing is rebooten, heb het ook soms Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Pa senior Geplaatst: 19 augustus 2008 Geplaatst: 19 augustus 2008 Ja heb ik ook en na een tijdje loopt ie dan vast. Welke image speelt geen rol, ik heb er verschillende geprobeerd allemaal hetzelfde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen