Ga naar inhoud


Wie heeft de kur van Anky opgenomen?


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Helaas, ik heb voor mijn vrouw de hele middag de HD recorder laten draaien, zodat we zeker zouden zijn dat we de kur van Anky van Grunsven en uiteraard haar rivalen op zouden nemen. Zoëven gingen we kijken, en dank zij een technische fout (van nog onbekende oorzaak) staat er 6 uur zwarte inhoud op de harde schijf. Kortom, uiteraard ga ik met een klacht naar de dealer (zit nog in de garantieperiode) maar daar hebben we nog niet de opname mee die mijn vrouw zo graag wilde bekijken.

 

Is er iemand die de dressuur van vanmiddag heeft opgenomen en het voor mijn vrouw op een DVD kan branden? Uiteraard tegen vergoeding van de kosten!

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: TangoBravo
Zoëven gingen we kijken, en dank zij een technische fout (van nog onbekende oorzaak) staat er 6 uur zwarte inhoud op de harde schijf. Kortom, uiteraard ga ik met een klacht naar de dealer (zit nog in de garantieperiode) maar daar hebben we nog niet de opname mee die mijn vrouw zo graag wilde bekijken.

Opname zwart? Topfield? Kijk dan ook even in de Topfield sectie. Had ook twee uur zwart onlangs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een Sharp LC-46HD1E. (en daar zijn er niet zoveel van op dit forum, tenminste, ik heb er nog niet veel over gelezen).

 

Gemiddeld 1-2 keer per maand gaat er iets fout bij de opname, te weinig om een structuur te ontdekken (van alles getest) en te veel om het aan een eigen fout te wijten. Bovendien gebeurde het ook een paar keer bij een in serie geprogrammeerde opname, deel 1 ging goed, 2 niet, en 3 weer wel. (hij moest iedere week op dezelfde tijd hetzelfde programma opnemen).

 

Nu keek ik naar het programma, met timeshift liep de harddisk al mee, en toen gaf ik de opdracht de hele middag op te nemen terwijl wij weggingen. Bij thuiskomst bleek er een 6 uur durend programma van 'mooi zwart' te zijn.

 

Morgen komt de Sharp service-dienst (niet voor de eerste keer...). Volgens de dealer komt er dan een boot-loader, en vervolgens nieuwe software in. Ik ben benieuwd.... en lichtelijk wantrouwend. De tijd zal het leren.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...