Ga naar inhoud

[8000] eind augustus te koop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zie ik daar een koelblokje op de Proc zitten?????????? laughlaughlaugh

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Koop ik hem liever in de winkel. Door de extra winst die DMM nu maakt, er zit geen distributeur en dealer tussen, kunnen ze die extra spullen er best bij geven.
Een sigaar uit eigen doos heet zoiets.

Het lijkt mij geen sigaar uit eigen doos, omdat je als uiteindelijke koper nu geen geld kwijt bent aan de accessoires. Een Dell notebook koop je ook direct van de fabrikant. Afgelopen week heb ik ook het contract van Dreambox in mijn emailbrievenbus gehad. Na veel meningen van andere schrijvers van dit forum gelezen te hebben en ook de persoonlijke ervaringen met andere Dreambox modellen denk ik dat het inderdaad verstandiger is niet in te gaan op het aanbod van Dream en eerst een tijdje (een jaartje) te wachten.

Op de foto's viel mij op dat er twee vaste tuners in zitten, zonder output en twee sloten voor optionele tuners. Helaas geen 4 wisselbare tuners. Bij een defect aan één van de vaste tuners moet je toch weer met de soldeerbout aan de slag.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

Geplaatst:

Volgens mij zie ik twee vaste tuners zonder loop connector. Dus je MOET twee aparte kabels aansluiten om gebruik te kunnen maken van de twin-tuner capaciteit.

Ook zie ik een bevestiging voor een koelvin. Da's dan weer wel positief. Vreemd dat ze die niet gelijk hebben benut. Lijkt me -gezien mijn ervaringen met de 7025- toch erg warm worden in de box. Beter voorkomen dan genezen...

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Geplaatst:

Hi,

Ik zie op de foto een Ethernet aansluiting...Is dit er dus een zonder Wi-Fi...?? Ik zie ook nergens van die Wi-Fi antennes....??!!!

Mvg.,

W.A.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hoeba

Zie net op Dr Dish van hemzelf een bericht, dat DM de 8000 eind van augustus 2008 te koop aanbied in Duitsland!???

Of en wat er dan van de testexemplaren terecht komt is dan de vraag, of misschien bedoelen ze juist dat ..... ?

@Hoeba,

Dr. Dish zegt in de uitzending (die al eind juli/begin augustus 2008 opgenomen is
en nu steeds herhaald wordt tot 29 augustus 2008) het volgende.

Citaat:
Nederlandse vertaling:

"Enkele minuten geleden heb ik vernomen dat Dream Multimedia heeft beloofd
dat de Dreambox 8000 eind augustus 2008 beschikbaar zal zijn in de markt,
in ieder geval wat betreft Duitsland".

Originele Engelse tekst:

"Now I have to tell you, I learned this few minutes ago and Dream Multimedia promised this, they will put it on the market the 8000 in the end of August.
On the end of August 2008 I have to tell you the 8000 should be on the market
at least here in Germany".

Dat Dream Multimedia zoals, volgens bovenstaande quote, beloofd eind Augustus 2008
de Dreambox 8000 beschikbaar zal stellen in de (Duitse) markt lijkt mij onwaarschijnlijk.
Het betatesten met de Dreambox 8000 moet immers nog beginnen.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Hallo Sattaz,

Zoiets zei ik immers ook,

Citaat:
Of en wat er dan van de testexemplaren terecht komt is dan de vraag, of misschien bedoelen ze juist dat ..... ?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:
Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: Hoeba

Zie net op Dr Dish van hemzelf een bericht, dat DM de 8000 eind van augustus 2008 te koop aanbied in Duitsland!???

@Hoeba,

Dr. Dish zegt in de uitzending (die al eind juli/begin augustus 2008 opgenomen is
en nu steeds herhaald wordt tot 29 augustus 2008) het volgende.

Citaat:
Nederlandse vertaling:

"Enkele minuten geleden heb ik vernomen dat Dream Multimedia heeft beloofd
dat de Dreambox 8000 eind augustus 2008 beschikbaar zal zijn in de markt,
in ieder geval wat betreft Duitsland".

Originele Engelse tekst:

"Now I have to tell you, I learned this few minutes ago and Dream Multimedia promised this, they will put it on the market the 8000 in the end of August.
On the end of August 2008 I have to tell you the 8000 should be on the market
at least here in Germany".

Dat Dream Multimedia zoals, volgens bovenstaande quote, beloofd eind Augustus 2008
de Dreambox 8000 beschikbaar zal stellen in de (Duitse) markt lijkt mij onwaarschijnlijk.
Het betatesten met de Dreambox 8000 moet immers nog beginnen.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Ik ben op een dreambox forum de volgende link tegen gekomen.
Datum DM 8000 op markt!

Het lijkt erop dat Dream Media nog steeds z'n onfatsoenlijke handelswijze aanhoud. Ze blijven datums opgeven terwijl ze het niet waar kunnen maken. En daardoor al sinds 2005 de datum steeds verder vooruit blijven schuiven.

Zoals het op de site staat... lijkt me deze info rechtstreeks vanuit de beurs te komen waar Dream Media stond.
Langzamerhand krijg ik steeds minder respect voor Dream Media... 't is dat zo'n boxje nog steeds trekt door vele custom firmware ontwikkelaars!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.