Gast Djee Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Als ik op mijn gcc kijk zie ik dat mijn dreambox continue de boodschap : restarting pid 003C :501 toont. Dit elke seconde. is er iemand die een idee heeft wat dit wil zeggen? want dat lijkt mij iets dat niet te juist is. zelfs de dm reboten geeft hetzelfde resultaat. mijn configuratie zie je in mijn handtekening. alvast bedankt voor enige tips. djee
Altobelli Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 Probeer eens een factoryreset altobelli
Gast Djee Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 altobelli, ben ik dan niet alle gegevens kwijt als de instellingen van de sat's en zo, mijn server, de lijsten. greetz Djee
Altobelli Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 ja, je bent wel wat instellingen kwijt, je firmware blijft er wel opstaan, je moet alleen je antenneconfiguratie instellen en je settingslijst er weer inzetten en je server veilig stellen. Het is wel weer wat werk, dus aan jou de keus. Of het probleem daarmee opgelost is, is natuurlijk ook de vraag, maar ik denk het wel. vr.gr. Altobelli
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 misschien heb je hier wat aan. ts aldaar had het probleem verholpen na een reflash. hebben we het hier over lan-sharing ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Djee Geplaatst: 21 augustus 2008 Geplaatst: 21 augustus 2008 ome merde, het gaat niet om lan sharing, maar interne. wel ben ik al iets wijzer geworden. Zodra de dm in standby mode gezet wordt, dan heb ik die melding. Zodra de dm beeld toont heb ik die niet. alles staat juist ingesteld. Ik zal misschien toch eens de hele bak moeten herflashen. maar toch ben ik benieuwd of iemand zou weten wat de oorzaak is, dan kan ik in de toekomst ook weten wat het kan zijn. dus wie weet hé :-) djee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen