Ga naar inhoud


N95, soms opstartproblemen (start telkens opnieuw op)


freaky

Aanbevolen berichten

Wie heeft er hier ook problemen met zijn nokia n95 ?

Ik wordt ramgek van deze telefoon zo doet hij het goed en zo staat ie de hele tijd opnieuw op te starten.

Ik ben er helemaal klaar mee en heb gelijk maar een e71 besteld kijken of deze wel goed werkt.

mijn e65 die ik gehad heb werkte wel prima.

Iemand nog een tip wat ik nog met mijn n95 kan doen ,voordat ik hem voor reparatie terug gaat (behalve in de sloot fl******n) :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

grrrr toestel terug geweest naar nokia en wat denk je na 1 uur al weer de eerste vastloper hij start dan weer vanzelf op na 5 min.

Nu staat er in het scherm: Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper. mad

 

Dit is echt te triest voor woorden.

Ik denk dat ik hem morgen zelf maar even afgooi bij het nokia service center.

Wat een bagger toestel. mad

Ik heb nu de e71 en die is wel stabiel en een stuk sneller.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky

Nu staat er in het scherm: Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper. mad



Zelftest error heb ik ook al eens gehad ,reden daarvoor was een
sim wat geen goed contact maakt.

Maak eens de contacten van je sim goed schoon ,kan zijn dat
dan de problemen voorbij zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
En ik overweeg nog wel om er één te kopen, ik denk dat ik maar wacht op de n96, iig bedankt dat je jou probleem schreef, ik hou het in mijn achterhoofd.( ik had de hoop dat men geleerd had van de probs met de n73..)


Wat problemen?
Ik,mijn zoon en m`n aanstaande schoonzoon (denkt tie :D)hebben een N73.
Twee al meer dan één jaar één een half jaar en we prutsen er wat mee af, nieuwste firmware (van normale een music edition gemaakt en weer normale en wéér een music edition)) tomtom,spelletjes,progjes er op en er af (proberen maar principe)nog geen enkel probleem gehad.
Kennis al ruim een N95 (niet 8gb) doet er ook van alles mee wat god verboden heeft.
Niks noppes nada nog nooit een probleem gehad.
Er zullen best maandag morgen toestellen bij zijn, maar denk bij klachten van een ander ook eens aan onkunde slordigheid of gewoon verkeerd gebruik.
bv. los in je broekzak en je dan ergens tussen wringen als je met de auto aan het sleutelen bent,in je (zweterige)kontzak en dan erop gaan zitten,regelmatig laten stuiteren uit je borstzakje als je bukt.
En dan klagen dat "het Kl%$%te ding het niet doet.
Je moet met een telefoon in eerste instantie voorzichtig zijn.
Het is een stukje elektronica
Misschien is het daarom dat wij nog steeds geen problemen hebben met onze toestellen.
Nogmaals er zullen altijd wel een paar toestellen echte problemen hebben,maar bij een hoop is er denk ik toch een verklaring te vinden.
En zolang jij `m niet in de nek van Vink flikkert, bij weer een "goede" beslissing zal ook een N95 goed werken.
Hier voor kun je nog altijd zo`n oud ding met zo`n mobiele accu gebruiken.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
En ik overweeg nog wel om er één te kopen, ik denk dat ik maar wacht op de n96, iig bedankt dat je jou probleem schreef, ik hou het in mijn achterhoofd.( ik had de hoop dat men geleerd had van de probs met de n73..)


Er zijn al chinese n96 toestellen te koop !
gr. willy

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
Origineel bericht van: alejandro
En ik overweeg nog wel om er één te kopen, ik denk dat ik maar wacht op de n96, iig bedankt dat je jou probleem schreef, ik hou het in mijn achterhoofd.( ik had de hoop dat men geleerd had van de probs met de n73..)


Er zijn al chinese n96 toestellen te koop !
gr. willy


Niet normaal he? staan op mp voor 200 euries,
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.... hij starte ook op als hij op de kast lag dus voorzichtiger kan bijna niet :D

Ik heb al heel wat telefoons gehad met symbian nooit zulks soort trammelant gehad.

Nu moet ik er eerlijkheids halve bijzeggen dat men bij het nokia service point mij vertelde dat over het algemeen de N95 weinig terug kwam.

Maarja als het jou gebeurt is het natuurlijk een k.....te telefoon.

Ik hoop dat ik als de nokia terug krijg deze feilloos werkt.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
tja.... hij starte ook op als hij op de kast lag dus voorzichtiger kan bijna niet :D


Meestal vergeet men wat er vooraf ging toen het gedonder begon.
Ik bedoel,je moet ze niet de kost geven die eerst een tel. "mishandelen" en als tie nukken vertoond,wel normaal met `m omgaan en ALTIJD voorzichtig zijn geweest. winkwink

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja hoor vandaag mijn N95 weer opgehaald bij het Nokia Service point en wat denk je.......? na 25 minuten wederom dezelfde problemen vastlopen ,opstarten en nu start ie zelfs helemaal niet meer op.

Hoeveel keer moet je het toestel terug brengen voordat je een nieuwe kunt eisen?

Lekker handig weer 3 weken wachten.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...