Ga naar inhoud


diablo wireless operaion error


Aanbevolen berichten

Met SP3 is er een nieuwe usb driverset gekomen, deze kun je niet terug zetten in SP2 modus omdat je dan een bsod krijgt om een onduidelijke reden. De huidige Twinbase firmware werkt gewoon niet goed met SP3.

 

Mijn advies blijf bij SP2 of ga naar SP3 en koop een CAS3+. De TwinBase kun je wel gewoon blijven gebruiken voor Fausto en je cardshare met de wireless cam dat blijft gewoon ook met SP3 werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jan25
Met SP3 is er een nieuwe usb driverset gekomen, deze kun je niet terug zetten in SP2 modus omdat je dan een bsod krijgt om een onduidelijke reden. De huidige Twinbase firmware werkt gewoon niet goed met SP3.

Mijn advies blijf bij SP2 of ga naar SP3 en koop een CAS3+. De TwinBase kun je wel gewoon blijven gebruiken voor Fausto en je cardshare met de wireless cam dat blijft gewoon ook met SP3 werken.

Hoi,
Klopt als een bus Jan25, daarom had ik ook maar een CAS3 erbij gekocht, men zou bijna denken dat Duolabs het expres laat om voor nieuwe software uit te brengen voor de Twinbase...??!!!
Mvg.,
W.A.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon ook niet formateren met cas3 + cis v8.5 met een diablo v2.2

Moest een backup terug zetten dmv cis v8.3 (computer datum even veranderd)daarna werkte het weer.

Misschien alles weer ok met v 8.5A nog niet geprobeerd.groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat terugzetten van mijn pc is uitgelopen op een fiasco. Mijn toch al instabiele pc of windows heeft de geest gegeven en staat nu bij de reparateur voor nieuwe hd + windows xp.

Gelukkig heb ik de laptop nog van de zaak en heb sp2 hierop. Heb frames geinstalleerd maar loop vast met 2.11.rar. Krijg de rar niet uitgepakt. Dus kan mijn module nog niet testen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb via de labtop de cam weer geprogrammeerd, 2.53 enz zonder operation error eropgezet maar ik heb nog geen licht.SP2 en SP3 zin dus de oorzaak van de operation error. Ga nogmaals alles formateren en herschrijven.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

flodder bedoelt EMU=ON in het configuratie menu...!!

CAS kunnen uit of off, tenzij je met Diablo Canaal Digitaal kaart gebruikt dan moet SECA op ON in het CAS-menu....!!

Mvg.,

W.A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. Al met al gaat het programeren normaal maar krijg ik geen licht. Zowel met stealth als met underworld. Als ik de ontvanger aan zet gaat het rode lampje even aan, vervolgens de gele en zie ik de groene af en toe aan gaan. Verder gebeurd er niets.

Heb wel het volledige menu, toegang hiertoe en mogelijkheden om de emu 's aan te passen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfred de witt
ok. Al met al gaat het programeren normaal maar krijg ik geen licht. Zowel met stealth als met underworld. Als ik de ontvanger aan zet gaat het rode lampje even aan, vervolgens de gele en zie ik de groene af en toe aan gaan. Verder gebeurd er niets.
Heb wel het volledige menu, toegang hiertoe en mogelijkheden om de emu 's aan te passen.

Hoi,
Op beide Receivers...????Je moet toch iets vergeten of hij moet stuk zijn...............!!
Mvg.,
W.A.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst stop je underworld 129 in de diablo.

Als je in het menu van jouw ontvanger gaat en dan bij cam kijkt dan moet er underworld 129 staan.

Als dat zo is ,dan doet het ding het.

ga dan in cam menu ,dan configuratie ,dan emulators ""on"" en n2au op ""on"".

Dat zet hem op een ""duitse"" zender op astra1 zolang tot er beeld is:dat kan een poosje duren.

Als het nou niet werkt ,weet ik het ook niet meer. Wizard.gif

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

coolsmile yes, hij werkt weer. Wel wisselt Polsat, dan weer wel dan weer niet dus iets loopt nog niet helemaal goed. Heb het namelijk in zowel tf55 als de tf77.

Allen bedankt voor de info en de hulp om de diablo weer aan de praat te krijgen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...