Ga naar inhoud


[800] Al 'veilig'?


Sjattuh

Aanbevolen berichten

FF terug naar de topic, is het al veilig en bovendien worden ze eigenlijk al weer geleverd, weet iemand misschien wanneer de nieuwe series uitgeleverd worden?

 

B17 frown

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
weet iemand misschien wanneer de nieuwe series uitgeleverd worden?

Zou in september (van dit jaar) gaan gebeuren, maar ja, september is net begonnen. :D

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pauljas
Moet je even op "een grote veilingsite" rond kijken.. Staan genoeg sata hdd's, had zelf een 250gb voor 80euro. En heb ook mijn DM800 via "een grote veilingsite" gekocht 423 euro incl verzenden.. Even goed zoeken wink


Ik heb mijn DM800 gekocht voor 414 euro inclusief verzendkosten en 120GB hdd. Er is altijd een baas boven baas. Mijn DM800 heeft echter wel het probleem met vastlopers op HD zenders en heb ik reeds verzonden naar Dream. Je kan je natuurlijk afvragen waarom een particulier na een maand de DM800 al weer verkoopt voor een aanzienlijk lager bedrag. Ik heb mijn DM800 via internet gekocht in Duitsland. Even terug naar de winkel gaan is er dus niet bij.

Moraal van het verhaal is dus, dat het soms verstandiger is om iets meer geld uit te geven en daarvoor meer garantie en support te ontvangen.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verleden week nog een exemplaar gekocht via eerder genoemde veilingsite in Duitsland. Op voorhand geïnformeerd naar de problemen met de HD kanalen. Verkoper verzekerde mij dat met de serie die zij verkopen nog geen klachten waren. Heb er op gewaagd en het lijkt te kloppen. Is een exemplaar uit de 87xxx serie en na een paar dagen draaien (op HD kanalen) geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb ook een DM800 uit de 87xxx serie en deze staat ookal 2 weken bij Dream Multimedia wegens de vastlopers op de HDTV kanalen en de warmteproductie! Dus er zijn ook een X aantal gevallen van de 87xxx serie welke niet goed zijn. Wel heb ik gehoord dat DMM nieuwe moederborden zou krijgen die door door een andere firma zijn gefabriceerd, maar dit weet ik niet 100% zeker. Ik hoop mijn box z.s.m. terug te kerijgen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel eens willen weten welk percentage van de totaal verkochte DM800 boxen terug moeten.

 

Het lijkt erop dat het een aanzienlijke hoeveelheid en dat maakt mij bijzonder huiverig in het aankomende DM8000 avontuur te stappen.

 

Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dat nieuwe apparaten direct al terug moeten voor een reparatie.

 

Hopelijk breekt het HTPC gebeuren door, dan kan je zelf de kwaliteit van de apparatuur bepalen en zit er ook een fan in zoals het hoort.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Het lijkt erop dat het een aanzienlijke hoeveelheid en dat maakt mij bijzonder huiverig in het aankomende DM8000 avontuur te stappen.


Begrijpelijk, zo zullen er meer (waaronder ikzelf) over denken.
Van de andere kant heb ik er wel vertrouwen in, apparaat is in Nederland ontwikkeld en mogelijk ook geassembleerd, dat geeft vertrouwen.
Maar de DM8000 zal voor DMM de "dood of de gladiolen" worden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat serieus eind van de maand ??

 

dan trekt mijn leverancier mooi een maand rente van mijn geld ??

ik denk dat ik maar eens een mailtje moet sturen of

hun direct ook contact hebben en weten wanneer er weer uitgeleverd gaat worden.

 

afwachten dus maar liever een maand te lang gewacht dan dat ik

problemen krijg en dan een maand moet wachten.

 

word vervolgd dus !

 

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

 

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...