Ga naar inhoud


SBS klaar voor HD


Gast veug

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Pjotrb
Origineel bericht van: MP4
Je kunt roepen wat je wil over die omroep, maar ik vind het wel stunten hoor. Dat je dit gewoon als eerste doet. Ik zit ook niet zo te wachten op de dames van shownieuws in HD.


Ze kunnen wel in HD gaan uitzenden, maar het gaat toch ook nog wel om de inhoud. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar SBS is in de regel niet te pruimen, dus ook niet in HD.


Dan is de plamuurlaag van Milika Peterzon beter te zien. :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zit ik niet te wachten op deze programma's in HD. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima nieuws, dit leidt uiteraard tot meer zenders/programma's in HD en daar zit ik wel op te wachten!

 

Als ik nu iets op BBC HD heb gekeken en ik schakel terug naar een 'gewoon SD' kanaal is dat toch wel even schrikken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
De opvolger van HD, wordt Ultra HD met een beeldresolutie van 7680 x 4320. shockedshocked



Ja en we moeten dan een HVD recorder aanschaffen. Kan de blue ray ook weer de prullebak in. En dan moet ik mijn (klein)kinderen vertellen dat je vroeger een videorecorder had, dan kon je de zenders ned 1, ned2 en ned 3 mee opnemen. Daar zullen ze niks van snappen. Ach eerst maar eens kijken of sbs6 daadwerkelijk in HD gaat uitzenden.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik zit niet te wachten op deze programma's in HD


SBS zendt natuurlijk ook regelmatig serie's en speelfilms uit, en sport zoals het Nederlands elftal, tal van zaken die ik persoonlijk wél graag in HD zou zien.

Bijna iedereen in deze topic lijkt te denken dat SBS alleen Gerard Joling en HvN uitzendt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzenden is een.

Nu nog opnemen in HD. Oude films kunnen misschien in HD gescant worden, maar dat voetbal kun je nog eventjes shaken. En zou Piet Paulusma de boskabouter ook een HD satauto van de zaak krijgen? Die man is te lui om de provincie Friesland uit te komen. Ook leuk en sorry voor off-topic: Kijk eens naar de nieuwsonderwerpen die ze brengen. De combinatie dan: Als ze naar Limburg gaan komen ze ook steevast met wel drie onderwerpen terug uit dat gebied. Maar HD koploper zijn vind ik stoer als niet staatstelevisie dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Citaat:
ik zit niet te wachten op deze programma's in HD


Bijna iedereen in deze topic lijkt te denken dat SBS alleen Gerard Joling en HvN uitzendt.


Alleen de studio van Hart van Nederland en Shownieuws is aangepast voor HD. Dat zijn nou net 2 programma's waar ik mijn hele leven al zonder kan en ook de rest van mijn leven gaat dat prima lukken. SBS zendt momenteel wel een van de beste series uit (House), die zou ik best willen zien in HD.
Maar daar gaat deze aankondiging niet over geloof ik...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geba

Alleen de studio van Hart van Nederland en Shownieuws is aangepast voor HD. Dat zijn nou net 2 programma's waar ik mijn hele leven al zonder kan en ook de rest van mijn leven gaat dat prima lukken. SBS zendt momenteel wel een van de beste series uit (House), die zou ik best willen zien in HD.
Maar daar gaat deze aankondiging niet over geloof ik...


Als HvN en SN daadwerkelijk in HD uitgezonden zullen gaan worden, dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat overige productie's die SBS in HD op de plank heeft liggen óók in HD uitgezonden zullen gaan worden. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens zal het bandbreedte issue wel weer losbreken, waar SBS6 slechts een plekje op de kabel of sat inneemt, RTL er vier nodig heeft. In Nederland.

SBS Broadcasting b.v. heeft inderdaad ook nog Net 5 en Veronica. Ik gok dat die in 2013 aan de beurt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Citaat:
ik zit niet te wachten op deze programma's in HD


SBS zendt natuurlijk ook regelmatig serie's en speelfilms uit, en sport zoals het Nederlands elftal, tal van zaken die ik persoonlijk wél graag in HD zou zien.

Bijna iedereen in deze topic lijkt te denken dat SBS alleen Gerard Joling en HvN uitzendt.

SBS en RTL konden 5 jaar geleden al met het grootste gemak HDTV uitzenden. De meeste zelfgeproduceerde zooi hoeft niemand in HD te zien, alleen de films en series kunnen allang in HD, en meer hoeft van mij niet.. Als ze het alleen maar zouden willen.

Ik zie het 1-2-3 nog niet gebeuren. Straks zal je zien dat ze HvN in HD uitzenden en een speelfilm erna in (al dan niet upscaled) SD. Hoera.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...