Ga naar inhoud


SBS klaar voor HD


Gast veug

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Interessant. Voorlopig betekent dat dus dat ze de content in HD opnemen en verwerken. Uitzenden zal nog wel ff duren; een HD-station hebben ze immers nog niet.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt roepen wat je wil over die omroep, maar ik vind het wel stunten hoor. Dat je dit gewoon als eerste doet. Ik zit ook niet zo te wachten op de dames van shownieuws in HD, maar ze zijn RTL toch even te vlug af zo ik lees. Of zijn daar ook al geluiden gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geba
Wie heeft er nu al een HD ontvanger op de camping?


LOL, maar wel een kern van waarheid.

Wat heb ik me weer geërgerd aan die balk in beeld tijdens het voetbal, de te domme spelletjes en vooral ook aan die popstar hype pop-ups tijdens series zoals Jericho en Surface op Veronica, BAH!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh dus sbs6=camping?

 

ja dan bergijp ik de verwarring iets beter

enkel begrijp ik dan niet dat die ook in naseizoen, winter en voorseizoen uitzenden :D

 

sbs6 en dan ook nog in hd,

wow

dan gaan we nog scherper en mooier gefilmde reclame tegemoed.

 

kijk jij vanavond één?

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Interessant. Voorlopig betekent dat dus dat ze de content in HD opnemen en verwerken. Uitzenden zal nog wel ff duren; een HD-station hebben ze immers nog niet.


Dat lijkt me niet zo'n probleem, SBS heeft gewoon een glasvezeltje naar de Mediagateway in NL.

Een groter probleem zal CanalDigitaal hebben. Men moet nu al zenders als het 3e en 4e Eredivisiekanaal en Sport1.2 laten schieten vanwege bandbreedtegebrek. Als ik de verhalen op een ander forum moet geloven schijnen nieuwe transponders niet meer voor het oprapen te liggen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Camping is niet aan de orde. Simultaan uitzenden is erg duur.

2. Als het beicht klopt vind ik het werkelijk stunten in tv-land.

3. geba: zitten wij op de camping dan met z'n allen?

4. Goed gebaar en geloof mij, binnenkort lees je dit bericht ook over RTL-Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel het nieuws en sommige shows,voor de rest is het upgesclade 720p wat bij sommige uitzendendingen een matig beeld geeft,en voorlopig enkel nog in indi gebied,

maar telenet volgt en Tv Vlaanderen en belgacom tv wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
Je kunt roepen wat je wil over die omroep, maar ik vind het wel stunten hoor. Dat je dit gewoon als eerste doet. Ik zit ook niet zo te wachten op de dames van shownieuws in HD.


Ze kunnen wel in HD gaan uitzenden, maar het gaat toch ook nog wel om de inhoud. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar SBS is in de regel niet te pruimen, dus ook niet in HD.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Hadrian
Interessant. Voorlopig betekent dat dus dat ze de content in HD opnemen en verwerken. Uitzenden zal nog wel ff duren; een HD-station hebben ze immers nog niet.


Dat lijkt me niet zo'n probleem, SBS heeft gewoon een glasvezeltje naar de Mediagateway in NL.

Een groter probleem zal CanalDigitaal hebben. Men moet nu al zenders als het 3e en 4e Eredivisiekanaal en Sport1.2 laten schieten vanwege bandbreedtegebrek. Als ik de verhalen op een ander forum moet geloven schijnen nieuwe transponders niet meer voor het oprapen te liggen...


Ik zeg: Trek een leuk maanpak aan en breng zo'n sat naar boven. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een schaap over de dam is, volgen er meer.

Over een paar jaar (3-5)zijn bijna alle zenders in HD. En dan zitten ze alweer te verzinnen hoe ze het nog mooier en beter kunnen krijgen, zodat ze de mensen weer een hoop geld uit de zak kunnen kloppen.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...