Gast whiples Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 ik heb hier een raar probleem.ik kan astra 19oost niet vinden als ik aan het zoeken ga met de rotor vind hij alle satelieten behalve astra 19oost hotbird vind hij wel ook goed signaal.en beeld maar als ik blijf zoeken kan ik niet de 19 oost vinden. waar zal dit aan kunnen liggen??
Gast whiples Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Origineel bericht van: whiples ik heb hier een raar probleem.ik kan astra 19oost niet vinden als ik aan het zoeken ga met de rotor vind hij alle satelieten behalve astra 19oost hotbird vind hij wel ook goed signaal.en beeld maar als ik blijf zoeken kan ik niet de 19 oost vinden. waar zal dit aan kunnen liggen?? heb het over een dm 500 .
Ome Merde Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 en als je er eens een kant en klare settingslijst inschiet, lockt ie dan wel ? merDe deze ruimte is te huur
Altobelli Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Kijk eens in je satellietconfiguratie of 19 e er wel bij staat, als deze er niet bij staat even op nieuw drukken, dan komt 19 e erbij te staan, dan moet deze naar 19 e draaien. altobelli
Gast whiples Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 ik ben er al uit.Lnb defect heb een nieuwe gehaald en klaar direct goed,ik had een invacom lnb daar zit voor op geen plastic kapje maar doorzichtig plastic hard,maar heel dun,net papier dat was dus stuk lnb zat vol met water,dus alles weer opgelost,bedankt voor de reacties
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen