Ga naar inhoud


Ziggo en mijn DM500-C


Tweak

Aanbevolen berichten

Ik vind het nogal onduidelijk allemaal, toen ik zag dat @home ziggo ging worden was het eerste wat mij te binnen schoot als ze maar niet van irdeto afgaan... en nu las ik iets hier over een andere CAM dus ik kan over een tijdje mijn DM500-C wegdoen? :S heb namelijk nog mensen die er een wilde aanschaffen kan ik hun dat beter afraden dan? zou wel erg balen zijn als ik die dingen ineens kan wegdoen.... weet iemand hier meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook zo'n fijne DM500-C en ik denk dat ik die nog lange tijd kan blijven gebruiken.

 

Ja, ziggo wil naar CI+ overstappen maar als ze dat doen moet er ook een oplossing zijn voor de paar MILJOEN samsung dozen die ze de afgelopen paar jaar verkocht hebben. Je kan niet van de ene op de ander dag al die dozen waardeloos laten worden. Ik weet niet of die standaard samsung STB door middel van een software update in eens CI+ gaat ondersteunen, maar ik denk dat je de komende jaren (minimaal 2-3) gewoon je DM500-C kunt gebruiken.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ik heb het al eens eerder gelezen ook, maar dachten "we" ook dat bijvoorbeeld een upc box nooit zou werken, nou dat was dus opgelost door flink te frutsen en een boxkey in het leven te roepen: ploef beeld ... Maw ik maak mij hier niet zo druk ok, de kat heeft een klauw uitgestoken en de slimme muis is nu aan zet smile

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ok dan laat ik hun nog wel een 500-C nemen anders maar verkopen als het ineens niet meer werkt (en er niks tegen te doen is) over dat UPC gebeuren dat werkt toch nog niet goed? of helemaal niet? als het wel kan ben ik wel benieuwd hoe zou leuk zijn als iemand mij een PB stuurt erover smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal die nieuwe CI+ module werken in het CI-slot van een 7025? (ik dacht het hier ergens gelezen te hebben) Dan kun je tzt gewoon de box blijven gebruiken met deze extra module er in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...