Ga naar inhoud


Clarke Tech 5000C vraag


Gast nicc

Aanbevolen berichten

De bovenste sleuf van de CT 5000C is gevuld en de onderste is vrij. Kan hier zowel een digitenne module in als een satelliet module? In de handleiding staat bij de onderste sleuf Seca 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je vraag is niet erg duidelijk.

Bedoel je het Smartcard slot? Daar kan je inderdaad een Seca (Canaldigitaal) kaart in.

Dan heb je nog 2 CI slots waar je b.v. een conaxcam of alcam in kan stoppen om andere providers te ontsleutelen.

Digitenne (DVB-T) gebruikt conax. Deze kan volgens mij ook eventueel in het smartcard slot.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nicc
Zie maar één vrij slot!


Je verwart een kaartslot met een sleuf voor een ci module!!
Rechts van waar je de smartkaart in kan steken zit een gat daar kunnen twee ci modules in boven elkaar. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart zegt rechts van het smartcam slot, maar hij bedoelt: onder het smartcam-slot.

 

Ik heb de CD kaart nu in de lezer van de 5000C, eerst had ik die met een Aston-cam in een vrij slot. (Waar er dus twee van zijn op de CT5000C). De 5000 leest probleemloos je CD kaart in zijn eigen smartcam slot (zoals Aart al zei) en je Digitenne kaart moet dus met een cam in een van de twee vrije sloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even uitgetest, maar een digitenne kaart werkt NIET in een Conax cam (4.00e) in een vrij CI slot van een CT 5000HD combo of Maxdigital 225. Maar werkt wel rechtstreeks in het smartcardslot, dus in het CI slot kan je dan wel weer bv een mediaguard cam of Matrix Revolution cam met een TVvlaanderen of Canaldigitaal kaart gebruiken. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans, heb je die CD kaart in dat CI slot ook getest met Ned1-HD ? Mijn CD-kaart doet het prima in smartslot, maar toen ik hem met die Aston-cam gebruikte in het CI slot, leek ie goed te werken, maar weigerde hij dienst op dat HD kanaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ook dat heb ik uitgeprobeerd. Die HD kanalen doen het inderdaad wel als je je CD of TVV smartcard in het smartcardslot doet, maar niet in de Matrix of Mediaguard cam, Aston weet ik niet. Ik heb ook nog een T-Rex cam en daarin werken de HD kanalen weer wel! Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...