Ga naar inhoud


thema pakket


danny38

Aanbevolen berichten

waneer komer nog een zender bij in het thema pakket op al die tijd is er maar een zender bij gekomen bij canal digitaal kom er weer een bij nostalgie net maar bij tvv weer niet ik begin te denken dathet thema pakket alleen maar word uigebrijd voor nederland en niet voor vlaanderen

volgend jaar doe ik het thema pakket weg en zoek ik een kaart voor het setup pakket van nederland dat is veel intersanter voor men geld

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vrees van niet,humor kanaal is in belgie niet beschikbaar wegens uitzendrechten,

dus vrees ik dat het andere er ook niet komt,

of ze moeten ondertussen al iets geregeld hebben.

zou fijn zijn in belgie eens een nederlands kanaal extra te hebben,

wel weer gedeeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Origineel bericht van: Deevieik nooit leren schrijven geen leestekens gebruiken goed leesbaar?

 

Ik zie er trouwens niet meteen kanalen bijkomen want het zit nu al redelijk vol.

 

nee ben maar tot men 16 naar school geweest

 

Danny38, iedere vogel zingt zoals hij gebekt is.

 

Als we allemaal gaan beginnen vitten op alle taalfouten die hier geschreven worden, hebben we nog een eindje werk.

 

Mij storen die fouten niet, met wat goede wil begrijpt iedereen iedereen hier.

 

Dit terzijde en off-topic trouwens.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Het zou fijn zijn om de VRT+ kanalen te hebben, daarnaast zijn er nog enkele zenders die niet bij TVV zitten (ik denk maar aan S. Televisie en Actua TV). Ik ben niet geïnteresseerd in die Nederlandse themakanalen, daar heb ik als Vlaming weinig aan.


S televisie en actua tv zijn zenders die haal erg veel banden hebben met telenet en indi,ze willen enkel via kabel doorgegeven worden,
en S televisie begint ferm uit elkaar gebrokkeld te worden met al die bijzendertjes waarmee ze werken.
star tv,oranje tv belgie,enz.
voor S televisie kan je evengoed een dag allemaal of een story gaan kopen,staan net dezelfde dingen in.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als die niet op sat willen omdat het hen te duur is dan kan je daar niks tegen doen,

zelf prime kan niet,wat ook een mooi aanbod zou geven op sat;

reden te duur en ze willen geen zenders op iets anders dan van telenet zelf zetten.

studio 100 tv zelfde probleem.

is het nadeel aan al die exclusiviteits regeltjes bij telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel is er precies een soort verkoop per opbod. Telenet probeert zoveel mogelijk kanalen aan zich te binden door heel gunstige voorwaarden te stellen aan de zenders. Met het extra exclusieve aanbod proberen ze vervolgens zoveel mogelijke digibrol te verhuren/verkopen. Hopelijk zal dit in de toekomst veranderen, maar ik vrees er een beetje voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees er ook voor daar de politiek telenet nog steunt ook en niks doet tegen hun prakrijken,

kennelijk mogen ze dit doen met digitale zenders omdat daar geen wet op bestaat,op analoge zenders wel en daar kunnen ze wel iets aan doen.

moesten die wetten eens veranderen op dat gebied in voordeel van de kijker dan zou het al veel schelen.

alsook op europees vlak.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: danny38
waneer komer nog een zender bij in het thema pakket op al die tijd is er maar een zender bij gekomen bij canal digitaal kom er weer een bij nostalgie net maar bij tvv weer niet ik begin te denken dathet thema pakket alleen maar word uigebrijd voor nederland en niet voor vlaanderen
volgend jaar doe ik het thema pakket weg en zoek ik een kaart voor het setup pakket van nederland dat is veel intersanter voor men geld



Pffff:kreeg haast geen adem meer,maar goed ik snap het een beetje. blush

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws voor de TVV-kijkers. Een kopie uit het topic over NostalgieNet:

 

Origineel bericht van: TokeMUp
Uit TV Vlaanderen nieuws brief:

 

NostalgieNet nieuw in het Themapakket

 

Na heel wat positieve reacties van onze abonnees toen we NostalgieNet in maart uitzonden op ons Etalagekanaal, voegen we deze zender nu gratis toe aan het Themapakket. NostalgieNet verzamelt de mooiste fragmenten uit de televisiegeschiedenis en voert u zo weer terug doorheen de hele vorige eeuw, van het zwart-wit van oude prentkaarten tot de felgekleurde eighties.

 

NostalgieNet wordt toegevoegd op preselectie 28 van onze zenderlijst. Om deze zender te kunnen ontvangen, dient uw klant enkel even de zenderlijst opnieuw in te laden. (Let op, voor de ontvangst van het Themapakket heeft hij een DuoLNB nodig.) NostalgieNet zendt alle dagen uit van 6 tot 15 uur.

 

mvg

 

Eindelijk een zender erbij in het Themapakket van TVV! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...