Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Werkend met top+vlakantenne ?


Gast nord

Aanbevolen berichten

Een paar vraagjes.

Ik wil de Topfield TF5510 PVR gaan aanschaffen. De bedoeling is om daar twee TV’s op aan te sluiten.. In de beschrijving staat dat je een programma kunt kijken en een ander tegelijk kunt opnemen. Dat moet dan ook betekenen dat je ook twee verschillende programma’s tegelijkertijd moet kunnen bekijken en klopt dit ook? Het is de bedoeling om Astra 1 en 2, ivm BBC zenders + Vlaaderen etc. te kunnen ontvangen. Met een vaste antenne, dus zonder motor, dus 4 LNB's. Kan ik ditook voor elkaar krijgen met een vlakantenne en zo niet wat heb ik dan nodig voor maat schotel, splitters en wat niet meer. De info die ik van de verschillende SAT winkels krijg is erg vaag en tegenstrijdig. En ik heb het gevoel dat het duurste nog niet duur genoeg is.

Wanneer dit topic al eerder voorbij is gekomen dan heb ik dat niet gezien en graag een linkje naar de gegeven antwoorden.

Met dank, Nord

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op alle uitgangen staat hetzelfde beeld, dus het is niet zo dat je op scart 1 Ned1 kan gaan kijken en op scart 2 Ned2 bijvoorbeeld. Ik geloof dat de Aston Xena dat wel kan.

 

Voor de schotel zul je in de schotelhoek moeten gaan vragen. Dat is niet specifiek topfield. Bij meerdere LNB's verdient een ovale schotel de voorkeur van ongeveer 80 cm.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardig om te verwijzen naar een FAQ, maar daar schiet ik niet echt veel mee op. Zelfs een dealerlijst van Topfield Nederland is nergens te vinden. Eindelijk BBC gevonden als dealer...dus niet hadden niets staan kregen niets uitgeleverd en konden ook geen info geven.

Ik koop ( bijna ) alles via het net dus geen beginneling, maar met dit produkt heb ik echt moeite, er is slechte of bijna geen duidelijke info over te vinden. Ja de technische feiten zijn er wel, maar verder is er erg weinig. Vandaar dit forum.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nord
Aardig om te verwijzen naar een FAQ, maar daar schiet ik niet echt veel mee op.

Is het nou egt zo godsallerjee moeilijk om effe in dit forum op de FAQ te klikken en te lezen??? dan had je binnen 1 minuut dit stukje al gevonden...

post-23894-1318259883,054_thumb.jpg

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...