Ga naar inhoud


Opnemen met Clarke Tech 5000 Combo en naar andere zender kijken.


Gast nicc

Aanbevolen berichten


Dit kan met een splitter maar dan heb je wel een extra ontvanger nodig.

De 5000 heeft maar een tuner. Zelf werk ik met een extra Maxplus met doorlus via de Clarke tech. Als cardsplitter gebruik ik de smartwi. Werkt perfect.

Let wel bij opname NL zenders (horizontaal polarisatie) kan ik dus een NL zender opnemen via Astra 1 en ook de NL en TVvlaanderen(ook horizontaal) zenders bekijken.

Het opnemen van het themapakket(Astra 3) en naar bv NL3(Astra1) kijken, gaat dan wel niet.

 

Grtz

Sat87

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het ook gewoon zo?

aan binnenkomende coaxkabel de scartsplitter bevestigen... vandaar één signaal naar clarke tech dan scartkabel van clarke tech naar tv en ander signaal naar extra receiver en vandaar scart naar andere scartaansluiting tv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft gewoon steeds hetzelfde vragen, met één tuner kun je maar één programma opnemen en kijken.

 

Wat jij moet hebben is een twin tuner of een ontvanger er bij ja dan heb je ook twin. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit laatste met 2 kabels is het beste, echter je hebt hiervoor wel een twin-lnb nodig, je krijgt dan geen gedoe met naar welke polarisatie je kijkt.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...