Ga naar inhoud


Dbox2-C Lijst Ziggo Utrecht (5555) (Casema)


nextkiller

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

@Freek,

 

Ziggo bestanden in Alkmaar?? Dat is toch UPC.

 

Maar goed,

 

Ik doe gewoon een uitgebreide scan met de bijgevoegde Cables.xml en daarna ga ik door middel van de bouquet editor de boel onderverdelen in de verschillende bouquets. Het bouquet met Ziggo bevat alle kanalen (ik vergeet er wel eens eentje in een bouquet te zetten of ik heb geen idee wat voor kanaal het is).

Eigenlijk op 'zijn hondjes' dus. Rechttoe Rechtaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg: kan ik de lijst ergens downloaden?

Ik heb geen dBox2 maar een usb module. Ik krijg bv Ned1 t/m 3 niet te pakken in een free-scan en zou daarom willen weten op welke frequentie die zitten. Mijn abo valt onder Ziggo.

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze lijst was me bekend, maar wijkt af van wat ik via de scan te zien krijg....bv Veronica/Jetix zit bij mij op 442mHz en niet op 380 mHz.

maw is deze lijst wel van Alkmaar en omstreken?

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freeck
Deze lijst was me bekend, maar wijkt af van wat ik via de scan te zien krijg....bv Veronica/Jetix zit bij mij op 442mHz en niet op 380 mHz.
maw is deze lijst wel van Alkmaar en omstreken?

Je moet natuurlijk wel even op het code uitklapknopje boven de lijst drukken en vervolgens de frequenties gebruiken in de kolom onder netwerk ID 8888 dat gebruikt wordt in Ziggo/Multikabel gebied. De frequenties onder de kolommen voor netwerk ID 500 en 5555 zijn alleen van toepassing in Ziggo/Casema gebied waar een ander frequentieplan wordt gebruikt dan in Ziggo/Multikabel gebied.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gevonden, bedankt voor de info.

En ik krijg nu Nederland 1 (die ongecodeerd is).

Mwoh....matig beeld qua scherpte in vergelijking met een PCI sat ontvanger.

 

 

Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...