Ga naar inhoud


google reklame?


NailZ

Aanbevolen berichten


Is het niet mogelijk om de ad te laten openen in een nieuw venster (zonder rechtermuisknop te gebruiken)? Bij sommige is het bijna niet mogelijk om normaal terug te keren naar sat4all.

Wegklikken is dan een optie maar dan moet je opnieuw je browser starten.

 

De ads van abbo's met spelletjes met uiteindelijk "u heft gewonnen" en dan een abbo aansmeren vind ik te ver gaan.

 

Voor de duidelijkheid ik heb er alleen opgeklikt om de kas van sat4all te spekken maar leuk vind ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoewel ik de noodzaak van dergelijke banners wel kan begrijpen omdat ze toch enigzins inkomsten genereren voor de site, maar de google ads die ik nu voorbij zie komen, zijn ver onder het niveau van sat4all met advertenties als zoek de verschillen, achmed de terrorist op je mobiel, gratis iphone enz enz enz.

 

Ik hoop dan ook dat hier wat aan gedaan kan worden, want het wordt (door mij iig) als storend ervaren.

 

Misschien een idee om ipv deze banners een donatieknop aan te maken? Hiermee kunnen leden toch een kleine bijdrage maken zonder te worden geconfronteerd met vervelende reclame.

 

 

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik werd er ook helemaal gek van al die bewegende teksten rechts in het beeld. Dus heb die uitgeschakeld, ga even naar mijn instellingen/berichten, daarna naar mijn instellingen

op de zevende rij van boven heb je de mogelijkheid de rechter kolum uit te schakelen. Alleen zie je dan niet meer wie er online zijn of wie er jarig zijn. En dat Ome Merde de meeste berichten heeft weet iedereen.

 

Salu2, D.Quijote

 

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom stel jullie even niet zo aan zeg.

Je zet die rechterkolom uit en klaar is klara.

Als jullie de hosting+software+onderhoudskosten voor dit forum uit eigen zak willen betalen, haal ik de google ads graag weer weg.

Ik zal overigens echt ongepaste reclame wel proberen uit te schakelen, voor zover dat mogelijk is.

Google ads stelt als voorwaarde dat je hun code niet in een nieuw venster mag openen, dus dat is geen optie.

Ik sluit dit topic omdat:

1. Bezwaar via pm of e-mail kenbaar gemaakt dient te worden.

2. Jullie in principe niets te vertellen hebben over de opmaak/layout van deze site.

Ik vertel jullie immers ook niet hoe jullie de woonkamer in moeten richten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...