Ga naar inhoud


[all, enigma1] Gemini 4.40 Picon's worden niet opgeslagen


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik ondervind een klein probleem die ik eigenlijk niet kan verhelpen,het gaat om de picon's die staan bij mij op /var/mnt/usb/picon/ maar in het scherm staat elke keer /var/ect/picon/ en dit laat zich niet veranderen ook al kan ik het wel selecteren maar het blijft in /var/ect/picon/ staan.Hoe los ik dit op.Het lijkt erop dat dit niet opgeslagen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo

 

ik begrijp het wat zijn probleem is maar heb de oplossing niet..

 

 

We weten wel waar je het moet neerzetten maar het OPSLAAN werkt niet pakt die niet

ik heb het ook op de hdd maar slaat die niet op..??

 

boven op mijn dreambox 600 werkt het dan wel in 1 keer met de zelfde image 4.4 van gemini

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jossie
hallo

ik begrijp het wat zijn probleem is maar heb de oplossing niet..


We weten wel waar je het moet neerzetten maar het OPSLAAN werkt niet pakt die niet
ik heb het ook op de hdd maar slaat die niet op..??

boven op mijn dreambox 600 werkt het dan wel in 1 keer met de zelfde image 4.4 van gemini


Ja precies OPSLAAN werkt niet dit krijg ik ook te zien zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even een test gedaan. In de flash heb ik een boxman image staan. Op een usb stick de betreffende image van gemini 0440 geplaatst. Grand pack Flash/usb picons gedownload. X-line skin gedownload en geïnstalleerd. Ik heb de instellingen voor picons gezet zoals boven( zie bijlage) en alles draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien denk ik raar maar kun je niet

 

/var/etc/picon/ daar een link plaatsen naar /var/mnt/usb/picon/

 

een soort van snelkoppeling..? confused

 

er is vast iemand die weet hoe dit moet... wink

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Als je de image opnieuw plaatst en je stelt direct voordat je iets van picons download in general picon place /var/mnt/usb/picon in. Zoals te zien ergens boven in de bijlage. Dan pas de picons downloaden dan werkt het.


Echt niet ik heb deze Image al 3x op mijn dreambox gezet zelfs via Dreamup en serialkabel zelf dan slaat hij de instelling naar de usb niet op. swapfile en var gaan wel gewoon op de Usb stick formateren gaat ook normaal.Alleen Picon op usb wil niet.Ik kan het wel in die instelling zetten maar hij springt gewoon weer trug in de instelling waar hij stond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem ligt bij de skin die je gebruikt. Sommige skins gebruiken een vaste locatie voor de picons. Je kunt dan de locatie niet wijzigen. Ik heb er zelf ook te lang mee geklooid. Indien je picons niet werken dan kun je een andere skin gebruiken. Geef even door welke skin je gebruikt dan kan ik je misschien verder helpen.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...