Ga naar inhoud


Dream Multimedia op IFA


HDvideo

Aanbevolen berichten

Gisteren de stand gezien van Dream Multimedia op de IFA in Berlijn (de grootste consumenten electronika beurs in de wereld)

 

Dit was een complete aanfluiting, 10 bij 10 meter volledig zwart.

 

In het midden een plastic zuil (afgesloten) met een DM8000 erin, niet spelend !, een mapje met folders ernaast en een vent in pak die nogal humeurig was.

 

Ik geloof nu helemaal niet meer dat dat ding komt, de behuizing zag er zeer goedkoop en ordinair uit.

 

Voor liefhebbers kan ik morgenavond wel even de folder inscannen zodat jullie die kunnen downloaden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb afgelopen weekend via de IFA site geprobeerd om de site van Dream op de beurs te bekijken.

Door een of andere duistere oorzaak was die site niet bereikbaar.

Echt professioneel is het allemaal niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In keulen heb ik de 8000 draaiend gezien,de kast is voor een satelliet ontvanger wat lomp,maar mag rustig in mijn huiskamer staan.

Inderdaad hij komt,ik verwacht eind deze maand,hooguit oktober.

Maar wat een gedram over dit ding zeg,ivm de prijs en tijd willen sommige de ip.... als alternatief,ook weer een welles nietis verhaal die niet al te vrolijk klinkt.

Het wordt wel sfeerbepalend hier op sat4all.

Maar eind goed al goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Wat een l*lverhaal. Wat zal mij het "bommen" hoe ze op een beurs staan. Die 8000 komt er echt wel. Daar maak ik me geen zorgen over.

Ron


Dat het jou niet kan bommen is je goed recht, maar om het een l*lverhaal te noemen omdat iemand teleurgesteld is vind ik nergens op slaan. Als deze jongen naar de IFA toegaat en hoopt om een werkende DM8000 dan kan het hem wel wat bommen wanneer dat niet zo blijkt te zijn. Ik begrijp volkomen dat hij teleurgesteld is en ook dat hij geen vertrouwen heeft dat die DM8000 komt. Jij hebt waarschijnlijk goede bronnen over die DM8000, maar niet iedereen heeft die. Als iemand teleurgesteld is dan mag hij de mening hebben dat hij er geen vertrouwen in heeft. Dat is zeker geen lulverhaal, maar dat is mijn mening.

Voor de rest vind ik het ook waardeloos dat ze dat ding niet spelend laten zien. Ik vind het zelfs arrogant. Als het hun dan ook niet kan bommen dan kunnen ze net zo goed wegblijven of alleen maar foldertjes uitdelen.

gr,
Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...