Ga naar inhoud


Channel4: welke regio?


Gast Torchwood

Aanbevolen berichten

Wie weet de onderverdeling in regio voor Channel4? Bij BBC en ITV zie je het al in de naam. Ik weet dat er verschillen bestaan. Zo heb ik nu een Channel4 die wat reclames heeft die duidelijk voor Schotland bedoeld zijn. Toch wil ik graag de editie voor Londen. Kent iemand daarvan de VPID of SID?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je hulp. Inmiddels ben ik met Channel4 zover gekomen als op het plaatje te zien is. Misschien is het interessant voor andere lezers. Weet iemand of er nog een opdeling voor Five is?

post-39445-1318259889,737_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Heeft iemand een idee hoe je bij een Topfield 7700HDPVR bij een bestaande zender kunt zien welke video of audiopid gebruikt wordt?


In ieder geval geen nieuwe vraag stellen in een bestaand topic. Jouw vraag hoort meer thuis in de topfield rubriek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info m.b.t. welke regio's.

Maar is het slechts de reclame die anders is?

Of heeft Channel 4 ook regionieuws of regioprogramma's?

 

Grtz

Sat87

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is enkel de reclame op een incidentele uitzending na. De laatst bekende was een verslag van een feestdag in Noord Ierland als ik het me nog goed herinner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens alle Britse Forums en ook de Freesat website zou Five voor het einde van het jaar FTA moeten worden. Er is immers nogal wat verhuis tussen de widebeam astra 2's en de 2b. Zo verlaat straks Channel 4 de 2A waar hij dan een hoop frequenties vrijmaakt waar betaalkanalen van sky terecht kunnen, waardoor er dan weer plaats beschikbaar komt op de 2B voor nieuwe freesat zenders. Ik denk dat Five nu gewoon wacht op een plaatsje waar hij op de 2B terecht kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Volgens alle Britse Forums en ook de Freesat website zou Five voor het einde van het jaar FTA moeten worden. Er is immers nogal wat verhuis tussen de widebeam astra 2's en de 2b. Zo verlaat straks Channel 4 de 2A waar hij dan een hoop frequenties vrijmaakt waar betaalkanalen van sky terecht kunnen, waardoor er dan weer plaats beschikbaar komt op de 2B voor nieuwe freesat zenders. Ik denk dat Five nu gewoon wacht op een plaatsje waar hij op de 2B terecht kan.


SORRY TIJPFOUT IK BEDOEL WEL DE 2D IPV 2B whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...