Ga naar inhoud


fritzbox voip naar voip


Aanbevolen berichten


Hoi boomer22,

 

Je kunt ook voor haar een telefoonnummer kopen bij bijvoorbeeld Budgetphone (ik weet overigens niet of ik deze naam hier mag noemen, anders geef ik de moderators hierbij de opdracht dit aan te passen, a.u.b.).

 

Een nummer kost EU 10,- per jaar. Dus dat valt nog wel mee, ze kan ook nog eens kiezen voor een regionaal nummer, dus dat is dan al helemaal lekker makkelijk.

 

Dit nummer gewoon gebruiken voor binnenkomende gesprekken, voor uitgaande gesprekken kun je ieder gewenste SIP provider kiezen.

 

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reakties de bedoeling is dat WE niets willen betalen en dat kan bij mijn weten alleen tussen dezelfde provider maar bij de meesten heb je een nummer nodig die je moet betalen en omdat ik fritzbox heb wil ik daarvan proviteren het lukte zoals pukje het omschreef eensnel kies funktie maken voor de geintreseerden ziet als volgt uit ga naartefoonbook new entry bij nummer gebruikersnaam@sip.voipbuster.com en dan maakt hij zelf een snelkies nummer mijn geval 701

als ik mijn dochter bel in de telefoon toets ik dan**701

als mijn dochter via de pc en voipbuster interface mij belt gebruiksnaam gaat bijmij de telefoon over

boomer21

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...