Ga naar inhoud


[7020] ftp'en naar mijn 7020 lukt niet meer


Gast shimai

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, inmiddels heb ik me rot gezocht naar de oorzaak( niet goed genoeg gezocht zeggen jullie zeker) maar ik kan sinds kort niet meer ftp'en naar mijn box, niet op mijn mac en ook niet via een windows machine.

connecten is geen probleem, ik zie alles staan.

Overdracht of aanpassen van bestanden is nooit geen probleem geweest maar als ik nu bijv. een CCcam.cfg naar de var/etc wil zetten dan lukt de overdracht dus niet, ook het aanpassen van het bestand lukt niet. "could not create file" krijg ik dan als foutmelding.

Ik kan me niet herinneren dat ik iets in mijn router verandert heb sinds de laatste keer en ook in de box niks aparts gedaan.

Ik heb overigens de pli lolite image draaien en heb cccam normaal gedownload via het panel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


is me een beetje te ingewikkeld wat je voordraagt. de rechten aanpassen lukt ook niet ik kan de cccam.cfg bijv. niet op 744 zetten!

Als je voorstelt om eens nieuw te flashen en opnieuw te beginnen met een frisse firmware dan kan ik dat natuurlijk wel even doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
reboot de router eens (of switch, hub, bridge, wherever hij achter zit ).

Ik zou idd de hele pleuris zooi wat in het netwerk (ook de router) hangt even stroomloos maken en dan rustig op het gemak 1voor1 alles aanzetten.

Computer als voorlaatste. De DB als laatste.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...