Dilasso Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 LS Ik heb een film gedownload en die wil ik via mijn DM7025+ afspelen. Maar dan dien ik ze eerst om te zetten naar bijvoorbeeld een ts-file, dat heb ik gedaan de box speelt de film wel af maar er is geen geluid. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 heb je die ts bestanden ook eens op de pc afgespeeld? en heb je dan daar wel geluid? cheers Try It Out Gino Soccio
Dilasso Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch heb je die ts bestanden ook eens op de pc afgespeeld? en heb je dan daar wel geluid? cheers Ja Tonskidutch dan heb ik wel geluid. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 overigens is er ook een dvdplayer plugin voor de dm 7025+ en het blijkt dat daarmee een en ander afgespeelt kan worden indien je een externe mount aanmaakt. dan hoef je misschien niet eens het bestand om te vormen... dus tijdwinst. cheers Try It Out Gino Soccio
Dilasso Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Geplaatst: 6 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch overigens is er ook een dvdplayer plugin voor de dm 7025+ en het blijkt dat daarmee een en ander afgespeelt kan worden indien je een externe mount aanmaakt. dan hoef je misschien niet eens het bestand om te vormen... dus tijdwinst. cheers Ik wilde eigenlijk een gedownloade film omzetten en via FTP naar de box zetten en afspelen, dat lijkt me het makelijkste. Want van externe mount heb ik geen kaas gegete. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 ook dat kan of dat bestand nu op een pc staat of op de in de dreambox zijnde hdd. dat is dvdplayer om het even. cheers Try It Out Gino Soccio
tosje Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 de omvorming van de audio in de ts file is misschien niet geschikt voor de dm7025 Ik gebruik daarvoor een script dat werkt met vlc,tot nu toe steeds werkende ts bestanden.bestandnaam en folder aanpassen natuurlijk. X to TS.zip Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
tritium Geplaatst: 6 september 2008 Geplaatst: 6 september 2008 het geluid is dan digitaal, en zal je analoog moeten maken tijdens het converteren, of als je een digitaal dolby setje heb, de glasfiberuitgang van je dream aansluiten op je versterker.
Dilasso Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch ook dat kan of dat bestand nu op een pc staat of op de in de dreambox zijnde hdd. dat is dvdplayer om het even. cheers Ik heb een DVD naar de box gekopieerd en afgespeeld beeld en geluid liepen niet synchroon en het beeld schokt wat, waarschijnlijk een kwestie van instellen, maar waar en hoe? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 je weet wellicht dat ik geen dm 7025 heb en nog maar net de stappen onderneem naar kennis en kunde. ik heb die plugin er nog niet op staan dus hoe eventueel aanpassen van een dergelijke plugin betreffende lipsync problemen zou ik niet durven zeggen. misschien moet je daar een eigen projectje van maken en desbetreffend een onderzoek starten en raporteren. cheers Try It Out Gino Soccio
DeBeek Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Citaat: Ik heb een DVD naar de box gekopieerd en afgespeeld beeld en geluid liepen niet synchroon en het beeld schokt wat, waarschijnlijk een kwestie van instellen, maar waar en hoe? Heb toevallig een geripte NTSC dvd naar de box gecopieerd ? Met zo'n DVD hier precies hetzelfde, met een Pal disc werkt het prima.
Dilasso Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Geplaatst: 7 september 2008 Kun je NTSC omzetten naar PAL? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Geplaatst: 7 september 2008 Ik denk dat ik er uit ben! ik heb de eerste episode van deel 4 van Prison Break (avi-file) door Nero een DVD+RW laten branden en de VIDEO_TS map naar mijn box gekopieerd en met de DVD-plugin af laten spelen en het gaat perfect, dus lipsynchroon en geen schokkend beeld meer, hier word ik zo blij van. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Neptunus Geplaatst: 7 september 2008 Geplaatst: 7 september 2008 Origineel bericht van: Dilasso Ik denk dat ik er uit ben! ik heb de eerste episode van deel 4 van Prison Break (avi-file) door Nero een DVD+RW laten branden en de VIDEO_TS map naar mijn box gekopieerd en met de DVD-plugin af laten spelen en het gaat perfect, dus lipsynchroon en geen schokkend beeld meer, hier word ik zo blij van. Groet, Dilasso. Maar deze omweg zou dus niet nodig hoeven te zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Dilasso Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Hoi Neptunus, Zou jij mij dan kunnen uitleggen hoe het dan eenvoudiger zou kunnen? Maar dan bedoel ik dus een stap voor stap uitleg. Anders kom ik er waarschijnlijk niet uit. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen