Ga naar inhoud


Discovery hd nu met subtitels


guppje29

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: guppje29
In het CDs paket zit nu ook discovery hd Maar dan ook met hele kleine ondertitels.
Je hebt wel een grote tv nodig om ze te kunnen lezen.


Dat met de kleine letters is al sinds 5-9 dus wat is het nieuws??
Misschien valt het je nu pas op Discovery zelf zit al enkele maanden in het HD pakket. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
En had er hier nog niks over gelezen.


Klopt op een ander forum heeft @Alfons Verbiest er al melding van gemaakt op 5-9.
Het is even wennen maar het is best te doen met die kleine letters, misschien iemand met slechte ogen die er anders over denkt!! laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

De letters zijn veel te klein en irritant geplaatst. Moet hoger en de font moet groter naar 32 bv.

 

Bij NGC zijn de ondertitels groot genoeg, maar staan ze ook te laag.

 

Bij Brava zijn de ondertitels te groot. Maak ze eens regular en niet bold zou ik zeggen. Of toch kleiner maken.

 

Voom HD mist nog ondertiteling.

 

Ik hoop, nee ik verwacht dat C+ nog aan deze simpele aanpassingen (?) gaat werken.

 

Maar goed, het zijn de eerste hd uitzendingen. Ik vergeef het ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nylez
De letters zijn veel te klein en irritant geplaatst. Moet hoger en de font moet groter naar 32 bv.


Ik hoop, nee ik verwacht dat C+ nog aan deze simpele aanpassingen (?) gaat werken.



Het enigste wat CDS er aan kan doen is zelf klagen, je zult toch echt bij de zender zelf of zijn distributeur moeten zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nylez
Nee hoor, want ik heb een contract met C+. Ik leg de klacht bij hun neer en dan moeten zij de verdere afhandeling verzorgen.


C+ bestaat al een jaar of vijf niet meer je bedoelt de opvolger CanalDigitaal waarschijnlijk.
Verder met die kleine letters ik stoor me er niet aan ik kan het duidelijk lezen alleen zijn we gewend aan die grote letters. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nylez
De letters zijn veel te klein en irritant geplaatst. Moet hoger en de font moet groter naar 32 bv.

Bij NGC zijn de ondertitels groot genoeg, maar staan ze ook te laag.

Bij Brava zijn de ondertitels te groot. Maak ze eens regular en niet bold zou ik zeggen. Of toch kleiner maken.

Voom HD mist nog ondertiteling.



Jaja, het valt niet mee, subs en HDTV. Schijnt een zeer complexe
materie te zijn voor de heren techneuten.

Overigens zijn subs zoals uitgevoerd op NGC-HD wat mij betreft een prima referentie voor hoe de rest er uit zou mogen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...