Ga naar inhoud


EPG problemen met Arion 9280PVR


Hanniebal

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt: Ik heb problemen met de EPG van de Arion 9280 PVR. Ik krijg alleen maar wat er nu en straks is. En elke keer als ik de EPG gegevens opnieuw "download", blijft alles hetzelfde. Dit is nu al een paar weken zo, maar ik dacht dat het een storing was van CD en dat het nu wel opgelost zal zijn... Niet dusmad ongeveer anderhalve terug had ik mijn Arion ook geüpdate met de nieuwste firmware. (zie onderstaande afbeeldingen). Die kon niet via de satelliet (OTA) geinstaleerd worden maar met een seriele nullmodem kabel naar m’n pc. Voor de update werkte alles echter normaal. Weet iemand een oplossing?? Voor de rest werkt alles naar behoren

 

1221315861-680.jpg

 

 

1221315938-980.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: H@n
update: er waren wat problemen met de foto's.


Nog niet goed gelukt een plaatje moet ook JPG aan het eind hebben op de foto gaan staan rechts eigenschappen,

1775-zjh2g.jpg

1776-3wqfb.jpg

Zoiets, laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier precies hetzelfde probleem,

enkele dagen na de update, via satelliet, naar versie ARI-1072-209bl, jul 17 2008 begonnen de problemen.

Het vreemde is dat gegevens van een uitzendingen die al voorbij zijn wel opgeslagen worden. Ik zie in de EPG dus de programma's van nu en straks en een aantal programma's die al geweest zijn. Soms start de epg update spontaan zonder de afstandsbediening maar aangeraakt te hebben.

Een enkele keer reboot de Arion tijdens een EPG update.

Ik dacht al aan hardware problemen, maar nu ik jouw topic lees denk ik toch eerder aan problemen in de nieuwe firmware.

 

Is de oude firmware misschien nog ergens te vinden en hoe kan ik die flashen naar de Arion. Wachten op een goede firmware update van canaaldigitaal zal wel maanden duren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: toeternitoe
momenteel op NED1...NED3 4 dagen !!! EPG.. de andere zenders niets buiten now & next...
hopelijk is dit een goed voorteken. (hoop doet leven crazy)




Nog steeds ............! en we zijn al een dag verder confused

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klopt, gisteravond had ik ook terug meerdaagse EPG op m'n 9400.

Ben alvast benieuwd wat 't avond zal zijn als ik terug ben van 't werk.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...