Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Neptunus

Beeldkwaliteit Spaans Voetbal op Sport1 bedroevend

Aanbevolen berichten

Ik zit Real-Numancia te kijken en zit me enorm te ergeren aan het slechte wazige beeld, hebben jullie dat ook?

Ligt waarschijnlijk aan de bron, dus niet aan CDS.

En ook weer dat maffe Spaanse beeldformaat, zag ik laatst ook bij een samenvatting van de Vuelta.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij UPC werd deze wedstrijd zelfs op het HD kanaal weergegeven. madeek Verder hoef ik geen uitleg te geven.

Was dus ook niet de schuld van UPC.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is opnieuw een bewijs dat de Spaanjaarden nog niet zo ver zijn.

Ik heb een paar keer wielrennen bekeken (Vuelta) en dat is ook geen gezicht, zeker als je dat vergelijkt met het strakke (HD-)beeld van de Tour de France in juli.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: Pjotrb
Is opnieuw een bewijs dat de Spaanjaarden nog niet zo ver zijn.
Ik heb een paar keer wielrennen bekeken (Vuelta) en dat is ook geen gezicht, zeker als je dat vergelijkt met het strakke (HD-)beeld van de Tour de France in juli.

Ik kan me toch herinneren dat Spanje een aantal HDTV kanalen bezit, en Spaans voetbal daarop in HD te zien is.

De belabberde kwaliteit op Sport1 zou dus gewoon een aanvoer kwestie kunnen zijn. Er zijn nog media distributie bedrijven in (Zuid?) Europa die nog in de vorige eeuw leven, alles naar 4:3 snijden en belabberde bitrates hanteren (het mag natuurlijk niets kosten).

Dus wie weet hebben ze in Spanje schitterend beeld, en zitten wij met kwaliteit opgescheept die niet eens Youtube waardig is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen