realjose Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 hallo ik zoek een image voor een dream 7020 met settings de mijne vind geen zenders maar geeft wel genoeg signaal aan. wil proberen met een image met settings. alvast bedankt
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 Origineel bericht van: realjose hallo ik zoek een image voor een dream 7020 met settings de mijne vind geen zenders maar geeft wel genoeg signaal aan. wil proberen met een image met settings. alvast bedankt je zult met me eens zijn, dat >het schrijven "zoekende"< te zijn, niet ook gelijkwaardig is aan "zoeken" als werkwoord. als eens de zoekfunctie geprobeerd als actie bovendien images worden meestal nooit met settings geleverd daar die uniek ingesteld / ingelezen worden op lokatie van de dreambox gebruiker. als tip zou ik je de Pli kunnen adviseren waar de settinglijst makkelijk te downlaoden is via het PPanel. cheers cheers Stop Bajon Tullio De Piscopo
realjose Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Hallo dat zou ik wel willen maar het probleem is dat mijn netwerkfunctie van de dreambox ook niet werkt, vandaar.
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 ik heb zelf een keer meegemaakt dat er geen f*cking ipnummer werkte in de dm 7020 want er stond een exotische dhcp server (router) als je eens een factory reset doet menu settings expert settings factory reset en dan bij de netwerk instellingen na een reboot dhcp gebruikt ? je kunt ook op www.dm7020.de nagaan hoe je een ipnummer er in kunt krijgen met de nulmodem kabel. cheers Stop Bajon Tullio De Piscopo
realjose Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Geplaatst: 19 september 2008 beste heren de sttings heb ik erin gekregen, waren wat weerstanden defect bij de netwerkpoort. maar nu heb ik nog steeds geen beeld n.l. wel genoeg snr 87% agc 91% maar de ber varieert tussen de 3000 en 4000 hij lock wel en ook sync. heb met div lnb geprobeert maar dat maakt niet uit.op andere ontvanger wel beeld. de dreambox stuur de motor ook goed aan echter geen beeld
realjose Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Geplaatst: 19 september 2008 topic mag dicht open wel een nieuwe .
Aanbevolen berichten