Ga naar inhoud


EPG AF9300 (niet CD of 9280)


Gast ramses55

Aanbevolen berichten

Weet er eigenlijk iemand of er iets aan het EPG probleem gedaan wordt voor de 9300 versie? Dit is niet de 9300 CD of de 9280 box waarover ik veel lees op dit forum.

 

De 9300 zou technisch niet compatibel zijn met de andere modellen waarvoor wel een oplossing geboden wordt (dixit TV Vlaanderen). Ik zit nu al maanden met de now/next EPG en dit begint me serieus te ergeren.

 

greetz,

Ramses

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Murdock
Heb je al de moeite genomen om de andere berichten eens te lezen?


Ja hoor maar telkens worden de verschillende types door elkaar gehaald zodat je tussen het bos de bomen niet meer vindt. Ik had graag een constructief antwoord over dit specifieke model gelezen.

Krijg je die EPG aan het werk? Zo ja, met welke soft en waar vind ik die? Op de site waar naar verwezen wordt op dit forum is er geen firmware te downloaden voor mijn model.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Eycos, Arion PVR's (9280,9300,9400) en Echostar 5020 maken gebruik van dezelfde applicatie voor MHW EPG.

 

Zover ik weet is Arion aan het onderzoeken waar het mis gaat, die zullen vast met een oplossing gaan komen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat is inderdaad een zeer goede vraag!

Voor de Arion 9300 CD is er wél een oplossing ondertussen.

Voor zover ik weet is er geen oplossing voor de Arion 9300 (niet-CD).

 

Volgens mij is er enkel een probleem met de TV Vlaanderen EPG en heeft Arion enkel de TVV erkende Arion 9300 CD gepatcht.

 

Misschien komt er wel helemaal geen oplossing voor de Arion 9300 niet-CD?

 

Mij stoort het alleszins ook mateloos dat we nog steeds geen EPG terug hebben.

 

Origineel bericht van: ramses55
Origineel bericht van: Murdock
Heb je al de moeite genomen om de andere berichten eens te lezen?

 

Ja hoor maar telkens worden de verschillende types door elkaar gehaald zodat je tussen het bos de bomen niet meer vindt. Ik had graag een constructief antwoord over dit specifieke model gelezen.

 

Krijg je die EPG aan het werk? Zo ja, met welke soft en waar vind ik die? Op de site waar naar verwezen wordt op dit forum is er geen firmware te downloaden voor mijn model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jbctu
Dat is inderdaad een zeer goede vraag!
Voor de Arion 9300 CD is er wél een oplossing ondertussen.
Voor zover ik weet is er geen oplossing voor de Arion 9300 (niet-CD).


Dat dacht ik dus ook en het is niet eenvoudig om een antwoord te vinden omdat er over de verschillende types ontvanger heen gesproken wordt.

Het viel me op hoe snel je gehecht raakt aan die EPG. Iets wat vroeger perfect werkt wordt plots veranderd en wij satellietenthousiasten en klanten van TVV van het eerste uur zijn kop van jut. Bij TVV weten ze heus wel dat er velen met een Arion of een Dreambox (wegens de vele mogelijkheden van die receivers) naar hun pakket kijken!

Slechte punten, hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...