Ga naar inhoud


internetradio met opname funktie?


flodder11

Aanbevolen berichten

Op sat4all is een melding geweest in het verleden van een internet-radio die ook een opname funktie had.

De zoekfunktie uitvoerig gebruikt en tot 01-01-2007 in off-topic meldingen terug gekeken.

Helaas pindakaas niet gevonden dus.

Wil nl. Jules Deelder radio op donderdag 2100 uur opnemen.

 

Mvrgr

Flodder11

 

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij draait constant het freeware progje : XstreamRadio

Praktisch alle Nederlandse en Belgische zenders zijn er vooraf in geprogrammeerd en met één druk op de opnametoets wordt alles opgenomen in Mp3 formaat ( ook met timeshifting ).

U kunt het hier downloaden wink

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Bij mij draait constant het freeware progje : XstreamRadio
Praktisch alle Nederlandse en Belgische zenders zijn er vooraf in geprogrammeerd en met één druk op de opnametoets wordt alles opgenomen in Mp3 formaat ( ook met timeshifting ).
U kunt het hier downloaden wink


@Crazy Sat super ,dat is hem.
Hartstikke bedankt
Kan ik weer vooruit
super

Mvrgr
Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: flodder11
Op sat4all is een melding geweest in het verleden van een internet-radio die ook een opname funktie had.
De zoekfunktie uitvoerig gebruikt en tot 01-01-2007 in off-topic meldingen terug gekeken.
Helaas pindakaas niet gevonden dus.
Wil nl. Jules Deelder radio op donderdag 2100 uur opnemen.

Mvrgr
Flodder11



Ik gebruik een plugin bij Winamp.Werkt prima en is eenvoudig
Link naar reactie
Delen op andere sites

wil op ook wel even die plugin proberen maar als ik het bestand wil uitpakken geeft die een melding : fout in het srwa5-1.61.17.exe bestand ( of zoiets ) , is het bestand in bijlage correct ? confused

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
wil op ook wel even die plugin proberen maar als ik het bestand wil uitpakken geeft die een melding : fout in het srwa5-1.61.17.exe bestand ( of zoiets ) , is het bestand in bijlage correct ? confused

Klopt niet helemaal correct.Je moet wel winamp op je PC hebben geinstalleerd.maar ik stuur het nogmaals iets aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb winamp versie 5.541 van 3 aug 2008 op mijn pc staan. Dus snap niet waarom het bestand niet kan worden uitgepakt. confused

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep , doet het nu. Prima zal even uitproberen

Thanks cool

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...