Ga naar inhoud

[800] Wat is nu de beste image

Aanbevolen berichten

Gast dreambox800
Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een goede image voor de DM800,dus wie heeft

goede ervaring met de meest recente ?

Geplaatst:

uiteraard mijn eigenste mening: de laatste LT is voor mij op dit moment het summum. Maar anderen denken daar wellicht anders over.

Je zal ze allemaal moeten proberen. Grosso modo kunnen alle images zowat hetzelfde. Maar dit is echt heel persoonlijk.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Ik was heel tevreden over ronaldd, maar wegens geen updates meer ben ik overgeschakeld naar lt. Ben daar heel content van.

Geplaatst:

Ik gebruik Nabilo na Ronaldd, Pli, Gemini en LT te hebben getest en Nabilo springt eruit moet ik zeggen qua gebruiksvriendelijkheid, stabiliteit en wat ik héél interessant vind is dat je constant kan zien of en welke nieuwe downloads er bijgekomen zijn (via optie : laatste 10 downloads) wat geen enkel annder image toont.

Dus 10/10 voor Nabilo

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Citaat:
Ik gebruik Nabilo na Ronaldd, Pli, Gemini en LT te hebben getest en Nabilo springt eruit moet ik zeggen qua gebruiksvriendelijkheid, stabiliteit en wat ik héél interessant vind is dat je constant kan zien of en welke nieuwe downloads er bijgekomen zijn (via optie : laatste 10 downloads) wat geen enkel annder image toont.

Dus 10/10 voor Nabilo

Zo zal iedere image wel zijn specifieke voors en tegens hebben, ik zou zeggen, hou het persoonlijk en zet erin wat voor jou het beste bevalt.

Meldt in ieder geval wel de voor jou vervelende eigenschappen in/van een image, zodat de makers hier iets mee kunnen.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Ik heb altijd Pli op mijn dreambox (7000s) gebruikt. Prima image maar het enige waar ik problemen mee heb is dat na gebruik van de epg, op de één of andere manier de Pli image vertragingsverschijnselen vertoonde. Dit werd dan zo erg dat je de dreambox niet kon bedienen voor een bepaalde tijd. Swapfile op stick geprobeerd, zonder swapfile ... geen verschil. Ten einde raad ben ik dan maar overgestapt op Nabilo en daar geen vertragingen, niks, probleemloos.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

ik ga voor LT. Heb gemini, pli en nabilio op de multiboot.

Het mooie van de LT vind ik vooral het media center gedeelte.

MAar zoals al gezegd is is het per persoon verschillend kwa smaak.

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

hoe zijn die skins eruit van de LT image dan?

Geplaatst:

welke is de nieuwste dan? en kan je cccam ook gewoon erinzetten via downloads?

ik werk nu met Pli, maar weinig leuke skins

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen