Gast eNTiTy Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Hi all, Ik heb mijn dreambox continue draaien (voor streaming naar i-net) en hij update de epg dus sporadisch. Schijnt te werken als je hem uitzet Nu heb ik hier en daar iets gelezen over een auto update functie voor epg, maar die sites zijn in het spaans helaas. Heb tot overmaat van ramp dus zelfs een spaanse cursus op het net opgehaald ..... Zijn er hier mensen die info kunnen geven over een auto update functie voor epg, ik denk zelf in de richting van cron jobs. Zou hier graag meer over horen. Gr eNTiTy
allez l'om Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 als je de CD EPG bedoelt dan doet even op NL1 laten staan wonderen. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast eNTiTy Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 Oke, dat moet je dus net weten. Thanks!
Jean-Claude Geplaatst: 23 september 2008 Geplaatst: 23 september 2008 dan wél media-highway update inschakelen, ergens in de instellingen, anders leest hij de epg niet ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast eNTiTy Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Oke, dat werkt inderdaad prima; staat hij niet maar tot 3 uur 's middags gevuld. Toch moet ik zeggen dat de hoeveelheid informatie me tegenvalt. Is ongeveer 24 uur geloof ik. Was eigenlijk gewend om ongeveer een weekje vooruit EPG te hebben. Heb wel eens iets voorbij zien komen over een sql database en hier draait een MySQL server, dus gaan we dat eens verder exploren. Input blijft natuurlijk altijd welkom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen