kjonker1 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 oke,moet toch ook kunnen met cccam NG HD werkt ook.discovery zal toch niet veel anders zijn. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 kjonker1, Citaat: oke,moet toch ook kunnen met cccam NG HD werkt ook de overeenkomst met National Geogrphics HD (die wel geluid geeft) lijkt evident maar het werkt echt niet met CCcam en ook niet na services re-scan en ook niet met gemini. chiao de zender op 23,5 is wellicht net buiten de toleranties ingesteld en de audio-PID AC3-PID kan niet correct worden verwerkt door CCcam. Liberty Anette Askvik
Gast Royke79 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Als je dan mgcamd i.p.v. cccam gebruikt heb je dan ook geen last dat de audio niet gelijk loopt met het beeld op alle HDTV kanalen?
kjonker1 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch kjonker1, Citaat: oke,moet toch ook kunnen met cccam NG HD werkt ook de overeenkomst met National Geogrphics HD (die wel geluid geeft) lijkt evident maar het werkt echt niet met CCcam en ook niet na services re-scan en ook niet met gemini. chiao de zender op 23,5 is wellicht net buiten de toleranties ingesteld en de audio-PID AC3-PID kan niet correct worden verwerkt door CCcam. Ik snap het niet waarom National Geogrphics HD wel bij mij werkt en discovery niet Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
dolphs Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 @rokye dat lipsynch probleem is een algemeen bekend probleem met SD/ HD kanalen maar zal denk ik wel in 2009 worden opgelost door de firmware makers. Iets wat ik mij nu afvraag is of dit hetzelfde probleem is als op 7oost met Aquavision en enigma2, ik krijg er werkelijk geen geluid uit met CCcam ( hooguit 0,5 seconde ) Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
milili Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Aquavision zit met een dm 7020 ook geen geluid op !! dus die is niet te vergelijken er zit op die zender gewoon geen geluid! succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
dolphs Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Toch wel geluid op Aquavision te krijgen met een 500 ( enigma1? ), vreemd genoeg heb ik sinds een tijdje (spontaan) wel geluid op Disco HD maar dan via ZiGGo icm CCcam209 en DM800 , raar maar waar. Moet ik er wel bij zeggen dat ik een optical cable gebruik voor het geluid ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
mobieltje Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Origineel bericht van: dolphs Toch wel geluid op Aquavision te krijgen met een 500 ( enigma1? ), vreemd genoeg heb ik sinds een tijdje (spontaan) wel geluid op Disco HD maar dan via ZiGGo icm CCcam209 en DM800 , raar maar waar. Moet ik er wel bij zeggen dat ik een optical cable gebruik voor het geluid ... Ook dit is niet nieuw, lees maar eens een paar berichten terug in dit topic over AC3. Grts.
dolphs Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 ja sorry je hebt gelijk daar (AC3) heb ik overheen gekeken Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
fastpeter2009 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Hey sat boys, weet niet of het al oud nieuws is maar heb nu wel de cccam2.010 jaja geluid in 5.1 !!! ook de New CS2 en 1.62 Mp cs2 er op staan via blue panel instal ! werkte meteen na een restart van de cam, test hem nu eens een paar dagen uit maar het zappen gaat ook sneller, nu kijken of het stabiel is.
Henksat Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: fastpeter2009 Hey sat boys, weet niet of het al oud nieuws is maar heb nu wel de cccam2.010 jaja geluid in 5.1 !!! Hoi Fastpeter, welkom hier gezien je 1e bericht. Maar als je hier met "echt" nieuws wilt komen moet je toch iets vroeger opstaan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
fastpeter2009 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Tja, aangezien ik in dit toppic geen update meer zag en er zo veel toppic zijn deed ik een search om te kijken of er ook mensen zijn die dit probleem wellicht hadden opgelost ?. las daar niets over, maar wel toppic dan wel, kon dit niet zo 1,2,3 vinden. maar hielp me wel op weg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen