Gast aila Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Beste knutselaars. Resentelijk heb ik buiten mijn interne HD een externe HD aangesloten via NLSU2. Ik heb alles uit de media/hdd (intern) verplaatst naar /media/hda (extern) Ik blijf opnemen vanaf de media/hdd (intern) nu heb ik 2 recodings.epl (een op de hdd en een op de hda). Nu is mijn vraag kan ik niet een movielist maken waarin alles films staan die ik zowel op hdd en op hda heb staan. Ik heb geprobeerd een recordings.epl file te wijzigen en hierop een toevoeging gedaan van de andere recordings.epl maar ik blijf in mijn dreambox enkel de movielist zien waarop de opname (bij instellingen op media/hdd) naar verwijst. Of is dit op een andere wijze te doen? Kan iemand me een duwtje in de goede richting geven.
Gast aila Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 het is me wel gelukt door de ingoud van de ene recordings.epl toe te voegen aan de andere. Dan het ik een recordings.epl met verwijzingen naar 2 schijven. Als ik na een herstart de inhoud bekijk in mijn DB bij movielist krijgt ik alles netjes te zien maar als ik schakel van het bekijken van een film op hda naar een andere film op hdd dan blijft de box hangen. wel iets gelezen in vorige topics maar voor deze situatie toch niet geheel duidelijk. Mogelijk kan iemand mij een goed duwtje geven.
boaz Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Is een plugin voor (Big?) Movie list builder. Zoekt alle beschikbare schijven af en maakt één grote movielist. Bij mij zowel de interne als 2 externe HD's. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast aila Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Bedankt voor de tip, dit is precies wat ik zocht, nogmaals bedankt voor het support.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen