Ga naar inhoud


[vraag] DVB-H + FTA + telefoon


bob0r

Aanbevolen berichten


Vermoedelijk niet, de publieke omroep heeft geen noodzaak aan FTA DVB-H uitzendingen. Net zoals ze op de kabel ook achter een abo zitten, zal dit bij DVB-H vrijwel zeker ook het geval zijn.

 

Er zijn wel enkele telefoons met ingebouwde DVB-T ontvanger. Hiermee kan je, als je genoeg signaal hebt, wel Nederland 1, 2 en 3+regio ontvangen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet bevestigen dat er geen enkele zender FTA is op DVB-H.

Wil je er gebruik van maken zal je toch naar een van de akties moeten kijken waarbij je 12 tot 24 maanden gratis DVB-H krijgt bij het afsluiten van een abonnement. (heb mij ook laten verleiden hierdoor :))

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MFX2000
(heb mij ook laten verleiden hierdoor :))


Dan zal het een bittere pil voor je zijn dat de zender in Veenendaal geen DVB-H doorgeeft...

Grt, Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matthijs
Origineel bericht van: MFX2000
(heb mij ook laten verleiden hierdoor :))


Dan zal het een bittere pil voor je zijn dat de zender in Veenendaal geen DVB-H doorgeeft...

Grt, Matthijs

het DVBH bereik is toch beter dan van DVBT dus wellicht werkt het en wie weet komt er in Veenendaal toch nog een extra zender confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...