Ga naar inhoud

[ALL] Wanneer nieuwe versie CCcam?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand een idee wanneer er een nieuwe versie van CCcam komt welke BV het audio probleem op Discovery HD oplost en evt nog andere problemen?

Het is mij namelijk volstrekt onduidelijk wie deze cam maakt en evt update.

Is er dus ergens een site waar de evt. vooruitgang van CCcam op vermeld staat?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Royke79
Heeft iemand een idee wanneer er een nieuwe versie van CCcam komt welke BV het audio probleem op Discovery HD oplost en evt nog andere problemen?

Het is mij namelijk volstrekt onduidelijk wie deze cam maakt en evt update.

Is er dus ergens een site waar de evt. vooruitgang van CCcam op vermeld staat?

VOLGENS MIJ, kun je beter de wens plaatsen dat je wegens het audio probleem op Disc HD een nieuwe CCcam wilt
Want vragen naar "wanneer" is een en al glazen bol gedoe

House Of The Rising Sun

BTO

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
VOLGENS MIJ, kun je beter de wens plaatsen dat je wegens het audio probleem op Disc HD een nieuwe CCcam wilt
Want vragen naar "wanneer" is een en al glazen bol gedoe

Volgens "kjonker1" werkt het wel: KLIK

Grts
Geplaatst:

Ach wat. Mits je niet illegaal aan het cardsharen bent, is de overstap van CCcam naar newcs/mgcamd zo gemaakt en heb je ten minste iets dat goed werkt en waarvan het protocol bekend is.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ach wat. Mits je niet illegaal aan het cardsharen bent, is de overstap van CCcam naar newcs/mgcamd zo gemaakt en heb je ten minste iets dat goed werkt en waarvan het protocol bekend is.

Ron

Tox- Wat heb je toch tegen CCcam, ik ga bijna werkelijk denken dat er iets is voorgevallen tussen jou en uvadi. Hoe dan ook dat zijn mijn (onze) zaken niet, echter mijn persoonlijke mening (en velen zullen dat delen) is dat CCcam naar verhouding super gemakkelijk werkt en de instellingen vrij overzichtelijk zijn met voorbeelden in de config file, bij newcs en mgcamd vind ik het configureren van de XML files al een stuk minder, laten we het maar niet over gbox hebben want dat is voor de sterveling helemaal lastig aan de gang te krijgen. Voor mij de top3 CCcam 1, Newcs/Mgcamd 2, gbox 3.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Al share je niet,de cc cam is erg simpel,ccam aanzetten en de canaldigitaal kaart loopt.

Mede daarom zal de cc het meest gebruikt worden.

Ik denk dat dit een van de redenen is waarom dm zo goed verkoopt.

Geplaatst:

Ik heb niets tegen CCcam. Dat maak jij er van.

Ik wil alleen maar zeggen dat als CCcam even niet lekker werkt, je zo (tijdelijk of permanent) over kan stappen op newcs/mgcamd.

Ik gebruik zelf ook CCcam, maar als het niet goed zou werken op mijn 7025, heb ik er binnen mum van tijd mgcamd op staan en is er nog niets aan de hand.

Citaat:
Ik denk dat dit een van de redenen is waarom dm zo goed verkoopt.

In duitsland gebruikt bijna geen mens cccam. Als we jou moeten geloven verkoopt de Dreambox alleen maar goed door CCcam. Zou er geen CCcam zijn, gebruikte iedereen gbox, mbox, mgcamd, camd3, scam, newcs, evocamd of hoe ze ook allemaal heten.

Ron

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen