FeReNGi Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ] Citaat: Nu neem ik aan dat dit gedaan is omdat de gebruikte Broadcom chipset geen 2 SATA aansluitingen ondersteunt Jawel, dat doet hij juist wel en dat maakt het nog "vreemder". Volgens Dream Multimedia (hoorde ik van de NL distributeur) moet dream de driver nog aanpassen omdat de huidige driver op SATA2 nog geen DMA ondersteund. Vandaar dat ze er dus bij de beta's een USB naar SATA device in hebben gepropt op de plaats die normaal gesproken voor de "Dream Dongle" bedoeld is. Ron Er is geen Dream Dongle ! Kijk maar een goed naar het moederbord daar zie je de security chip zitten in een mooie harslaag. Ingeprikt in een soort cardreader slot. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Gast sattaz Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: Nowtv Wat is dan precies die Dream Dongle ??? Of vraag ik nu iets doms ?? @Nowtv, Een dongle of hardwaresleutel is een klein stukje hardware dat is meegeleverd met bepaalde software ter voorkoming van illegaal kopiëren. Terzijde opgemerkt is een smartcard eigenlijk ook een soort dongle. Voor meer info zie onder andere hier Met vriendelijke groeten sattaz
Ron Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 De "Dream Dongle" is gewoon de vervanger van de Dreamcrypt kaart die je er vroegah bij kreeg. Bij de 7025+ zat een "gutschrift" voor zo'n dongle die Dream je dan na zou sturen, alleen zijn die dongles gevaporiseerd denk ik:-)) Ron
FeReNGi Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]De "Dream Dongle" is gewoon de vervanger van de Dreamcrypt kaart die je er vroegah bij kreeg. Bij de 7025+ zat een "gutschrift" voor zo'n dongle die Dream je dan na zou sturen, alleen zijn die dongles gevaporiseerd denk ik:-)) Ron Op de DM7025 had je een kaartslot waar je dat kon instoppen als je de kaart verknipt. Blijkbaar is dat op de DM8000 al aanwezig. Kijk maar eens naar de kaart op het moederbord in de buurt van de WIFI. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
prutsie Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Citaat: Kijk maar eens naar de kaart op het moederbord in de buurt van de WIFI. Dat is de "security chip" die Dream gebruikt. Het zou een antwoord moeten zijn op het copieeren van hun ontvangers. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Satlook Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Gaaf aparaat DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
D_liver Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Gelukkig hebben we de foto's nog 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
FeReNGi Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: D_liver Gelukkig hebben we de foto's nog Ja jij de foto's ik den box al :-) Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
D_liver Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: FeReNGi Origineel bericht van: D_liver Gelukkig hebben we de foto's nog Ja jij de foto's ik den box al :-) Hoop dat je er gelukkig mee bent, inmiddels heb ik genoeg aan de foto's die box komt er hier niet meer ( nee niet prijstechnies maar heb iets anders gevonden ) . 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
JAL Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: D_liver Origineel bericht van: FeReNGi Origineel bericht van: D_liver Gelukkig hebben we de foto's nog Ja jij de foto's ik den box al :-) Hoop dat je er gelukkig mee bent, inmiddels heb ik genoeg aan de foto's die box komt er hier niet meer ( nee niet prijstechnies maar heb iets anders gevonden ) . Entje die het zelfde kan als de DreamBox 8000 ?
Henksat Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: FeReNGi Origineel bericht van: D_liver Gelukkig hebben we de foto's nog Ja jij de foto's ik den box al :-) Met zo`n oud model kast er omheen toch? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
digitaal kijker Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: D_liver Origineel bericht van: FeReNGi Origineel bericht van: D_liver Gelukkig hebben we de foto's nog Ja jij de foto's ik den box al :-) Hoop dat je er gelukkig mee bent, inmiddels heb ik genoeg aan de foto's die box komt er hier niet meer ( nee niet prijstechnies maar heb iets anders gevonden ) . en welke mag dat dan wel zijn ????, je mag via PM ook antwoorden als je het topic niet wilt zien gaan naar offtopic. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast sattaz Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Origineel bericht van: Dreeke Het getoonde image is ook bijzonder voor de 8000. Tot nog toe zijn er enkel images te verkrijgen van Dream, Schädelmeister en Ozoon. Zien we werkelijk het beeld op de tv van de 8000? @Dreeke, Ik neem toch aan van wel. In een volgende serie foto's die je na deze posting kunt aantreffen is op enkele screenshots te zien dat er sprake is van 2 tuners (van maximaal 4). Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Enkele screenshots van de Dreambox 8000 HD DVD
Gast sattaz Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Nog meer screenshots van de Dreambox 8000 HD DVD
Aanbevolen berichten