Littlesat Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Hier met Tele2 njente problemo gehad ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
druup Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Ik zit bij Orange en heb verder nergens problemen behalve die avond bij pli downloads. Vandaag gingen de downloads weer goed! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
ehvwheelboy Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 hier werkte het de dag erop ook weer normaal
Gast max-sat Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Klasse! het is jullie weer gelukt om een mooi stukje werk te leveren. Wel zat ik FF in de rats. Pas met de vierde poging werd m'n 7025 (DUO) weer levens vatbaar. Waar ik nu nog mee kamp is de tijdzone. Iedere keer wijzigd de tijd als er over wordt geschakend naar een andere transponder door een timer event. Voor de update liep de "DUO" altijd gelijk met de "TWIN" Code: root@twin ~ # date ; date -udate ; date -uMon Nov 10 03:15:10 CET 2008Mon Nov 10 02:15:10 UTC 2008 Code: root@duo ~ # date ; date -udate ; date -uMon Nov 10 01:14:55 CVT 2008Mon Nov 10 02:14:55 UTC 2008 Verder lijkt de box nog maar net stabiel te draaien. Sinds de update al 5 crashes gehad. En na de laatste software update is er geen meer bijgekomen .
Gast pieterg Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 er is maar 1 remedie om foute systeemtijd te voorkomen; zorgen dat je altijd opstart op een goede transponder (bijv NED1). Bij opstarten heeft de box namelijk geen enkele referentie, dus kan weinig anders dan aannemen dat de transpondertijd correct is. En dat is op exotische sats helaas vaak niet het geval.
MySat Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Heb een mine.nu account bij DYNDNS en wil de DM800 met Jade hier op laten inloggen. Nu kan ik de plugin niet vinden op de DM800 of bij de downloads... Bij Jade voor de DM500 kan ik dat wel maar daar kan ik de extensie mine.nu weer niet selecteren. Wie heeft dit wel werkend op de DM800 ? Hoe heb je dit dan gedaan ? P.S. Kan me wel herinneren dat ik deze plugin gedownload hebt, echter ik vind hem nergens meer..... (misschien is het laatste het echte probleem) ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
antonlamers Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb pli draaien in BA 4.6.24 met ccccam 2.010. Echter nu kan ik de beeldverhouding niet meer kiezen.Ik heb nog een 4:3 TV. Als ik 4:3 letterbox kies, maar ook de andere settings, dan wordt er niet overgeschakeld. Ik heb nu van die lang werpige hoofden op de tv. Wie weet waar het aan kan liggen? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
XxSpAcexX Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Ik ben wat aan het hobbyen met een DM800 maar ik loop een beetje vast met de plugins van PLI. Zijn de plugins ook handmatig te downloaden? Dus niet via de DM?
OKA Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Wanneer komt er weer een online update? Ik zit met smart te wachten op ondertitels van mkv. Dit schijnt met images vanaf 9/11 mogelijk te zijn. Hoe vaak komen er eigenlijk online updates?
Gast pieterg Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: OKA Wanneer komt er weer een online update? Ik zit met smart te wachten op ondertitels van mkv. Dit schijnt met images vanaf 9/11 mogelijk te zijn. Hoe vaak komen er eigenlijk online updates? de huidige stand is niet echt stabiel, dus brengen we nu even een poosje geen update uit.
Gast BMW850 Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: pieterg Origineel bericht van: OKA Wanneer komt er weer een online update? Ik zit met smart te wachten op ondertitels van mkv. Dit schijnt met images vanaf 9/11 mogelijk te zijn. Hoe vaak komen er eigenlijk online updates? de huidige stand is niet echt stabiel, dus brengen we nu even een poosje geen update uit. Dat heb ik ook gemerkt, zelfs als ik de bitrate viewer gebruikte heb ik een paar crashe's gehad. Wou de PLI image er weer opnieuw opzetten maar wacht nog maar even. Rudy
Gast pieterg Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 onze laatste release stand is wel stabiel, maar de stand van vandaag (en de laatste week) niet.
RobbieT Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Dat gaf Ronaldd ook al aan. Daarom is het waarschijnlijk nog steeds wachten op een nieuwe image van hem. De huidige PLi image draait toch goed? Ik blijf alleen schoonheidsfoutjes in de skins vinden.(Maar heb zelf ook geen tijd om ze op te lossen nu) CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
antonlamers Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: pieterg onze laatste release stand is wel stabiel, maar de stand van vandaag (en de laatste week) niet. Welke versie kan ik het beste installeren? VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen