Henksat Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Pfff, dat weet ik niet. Ik zou de box effe opnieuw flashen, gaat vaak veel sneller. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
hemertje Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 wanneer je de kerni zip uitpaktzit er in de eerste directorie nog een directorie kernie skin deze 2e directorie moet je in share plaatsen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Dreeke Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2008 Oké, zowel de E2 HD skin als de Kerni gaf een crash loop nadat ik deze bestanden in de directory usr/share/enigma2 geplaatst. Dat ging dus niet lekker, images flashen is niet mijn hobby. Ik heb de Kerni zip uitgepakt en die heeft onderstaande directory structuur. Welke directories dienen waar geplaatst te worden? Misschien zitten er meer 800 gebruikers met de Pli Jade image te wachten op een HD skin? Dan zou het wel mooi zijn om er eentje beschikbaar te stellen via het plugin installeer menu! Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
Henksat Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 De Kerni-HD1 directory (inclusief de subdirectorys) precies zo plaatsen als in jouw plaatje. Dus in de map enigma2 zetten. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast BMW850 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Precies zoals Henksat zegt: Gewoon de hele map Kerni-HD1 of Kerni-HD1_Picon kopieren naar /usr/share/enigma2 Rudy
Dreeke Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2008 Bedankt voor jullie bijdragen. Inmiddels heb ik de Kerni geactiveerd als skin en kreeg geen foutmelding meer. Door aanpassing van de resolutie ziet de opvraagbare ondertiteling ook wat kleiner en scherper. Dat vind ik een groot voordeel. Ik geef gelijk toe dat Kerni misschien niet de mooiste HD skin is, maar ik ben wel blij dat ik nu keuze heb. Ik doe het dus vooral voor de ondertiteling en de hoeveelheid informatie die je in één keer op het scherm te zien krijgt. Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
Gast Trucker Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Ook ik vind deze image, net als Dreeke, een verbetering. En Rudy: Het is ZELFS MIJ gelukt. Omdat ik hier nogal nieuw ben, weet ik niet wat allemaal is toegestaan, maar ik zou de titel van dit lijntje wel willen aanpassen: [800]HD-skin voor Pli Jade. Dat dekt de lading beter en dat verdient die skin. Albert.
B17 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Laat deze HD-skin tijdens het zappen ook de Satelliet positie zien...? B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Gast Trucker Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: B17 Laat deze HD-skin tijdens het zappen ook de Satelliet positie zien...? B17 Nee, d.w.z. bij mij niet. Nog wel even twee aanvullingen op mijn eigen bericht: - ik vind deze skin er professioneler uitzien en - de Grafische Multi EPG is overzichtelijker. Albert.
deblaauwesigaar Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Ik vind het ook een mooie skin. Alleen de grafische multi epg vind ik een achteruit gang. Heel kleine letters, je moet goed turen om er wat van te maken. Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4
Gast Trucker Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: deblaauwesigaar Ik vind het ook een mooie skin. Alleen de grafische multi epg vind ik een achteruit gang. Heel kleine letters, je moet goed turen om er wat van te maken. V.w.b. het turen naar kleine letters: dat kan inderdaad een probleem zijn. Bij mij speelt dat door de afstand tot het scherm nauwelijks. Even ter verduidelijking voor mogelijk geïnteresseerden: met een 42"-scherm ligt de grens van lezen/turen op ongeveer 4 meter. Let wel - dit geldt alleen voor de Grafische Multi EPG. Voor de overige functies (zoals onder INFO en MENU) ligt die grens op rond de 6 meter. Albert.
guppje29 Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 is er ook een skin Die de coderingen weergeeft? op enigma 1 en in de geminie enigma 2 zijn ze er wel maar helaas niet voor pli.Ik neem aan dat die van geminie niet werken op de pli of is dat wel zo? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen