Ga naar inhoud


7020/ voeding/ Tuner Probleem


faxme

Aanbevolen berichten

Ik kan het probleem niet plaatsen maar ik denk dat het tussen TUNER EN VOEDING ligt.

 

in menu transponder zoeken LOCK signaal wel en zoek opdracht vind wel wat, maar bij kanaal kiezen lijkt dat signaal 50/60% is.

 

Na ongeveer 5minuten komt het signaal. Werkt ook lastig met switch. Het duurt ook iets lang voor dat Netwerk signaal krijg. Kan het zijn dat voeding niet meer genoeg stroom door geeft?

 

Kan iemand deze aub voor mij na meten en eventueel e.e.a monteren uiteraard tegen een vergoeding.

 

GRAAG WIL IK e.e.a LATEN NAKIJKEN VAN VOEDING/TUNER/NETWERK

 

 

 

Alvast dank

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus, panickerig, voeding op gehaald, Achteraf getest met andere voeding. Blijkt geen voeding probleem te zijn. Toen zat ik met een extra (nieuwe) voeding (ongebruikt). Ben terug gegaan naar de winkel in Z'meer (C---W---) met een uitleg is voeding ingeruild. Top!!

 

Ben later door verwezen naar ene expert in Brabant, DM is nu onderweg daarnaar toe voor reparatie van de TUNER. MISSCHIEN de Philips vervangen door ALPS Tuner. Jullie horen het wel als het terug is.

 

 

 

 

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...