Spiderman1974 Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Hallo, Met de settingslijst van Henksat 26-09 krijg ik geen geluid op Discovery HD van Canal Digitaal. Kan mij iemand vertellen hoe dit op te lossen? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 een andere emulator gebruiken CCcam geeft daar een probleem, zoals je tijdens de laatste maanden had kunnen lezen in soortgelijke berichten. ligt dus niet aan die arme Henksat chiao uhm wat wel kan is newcs gebruiken en CCcam als client + MGcam als client dat is dan wel onhandig in je dm 800 met telkens starten en stoppen van de cam maar dan heb je wel geluid op discovery HD House Of The Rising Sun BTO
Spiderman1974 Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch een andere emulator gebruiken CCcam geeft daar een probleem, zoals je tijdens de laatste maanden had kunnen lezen in soortgelijke berichten. ligt dus niet aan die arme Henksat chiaouhm wat wel kan is newcs gebruiken en CCcam als client + MGcam als client dat is dan wel onhandig in je dm 800 met telkens starten en stoppen van de cam maar dan heb je wel geluid op discovery HD Het is ook geen verwijd naar Henksat. Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik de settingslijst van Henksat gebruik en dat ik daar het probleem bij heb. Maar wat ik niet helemaal begrijp is de connectie tussen CCcam en het geluid van een kanaal? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
mobieltje Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Citaat: Maar wat ik niet helemaal begrijp is de connectie tussen CCcam en het geluid van een kanaal? Ik ook niet, als ik het zou weten was het probleem opgelost. De makers van CCcam geven hier ook geen antwoord op. En of er nog een nieuwe komt..... geen idee. Gewoon afwachten of een andere Cam gebruiken. Grts.
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 als je alle instelbare waarden vergelijkt van die ene discovery HD zender tov dat wat er op internet te vinden is aan gegevens, zul je ontdekken dat je settingslijst helemaal correct is als je de box helemaal opnieuw zou instellen (factory reset) en dan zelf de lijst laat scannen, krijg je toch, geen geluid op discovery HD met CCcam (test het maar eens als je tijd teveel hebt) dus het is niet de settingslijst de CCcam moet op dat ene kanaal/zender echter ook de chids en pids kunnen verwerken en sub parameters daar blijkt er een bug in CCcam... welke variabele of welk proces er binnen CCcam precies er de oorzaak van is zou ik niet kunnen weergeven. omdat me dat boven m'n pet gaat (tja dat moet je soms gewoon accepteren) maar ik ben niet alleen daarin. chiao House Of The Rising Sun BTO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen