Rytec Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik heb geprobeerd gemini 4.50 met MAXVAR op m'n dm500 te zetten alleen blijft ie op het GP logo staan tijdens opstarten. Vervolgens versie 4.30 geprobeerd en deze werkte wel. Ik zie dat pli ook een gewone en MAXVAR versie heeft. Waar zit hem het verschil en waarom zou de MAXVAR niet werken op mijn dm500? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Citaat: es muß das 4.4 erst geflasht werden und dann kann mann das 4.5 hinterher flashen und schon funzt es. ofwel eerst 4.4 erop en daarna pas 4.5 maar ook enkel met dreamup erop zetten en erase flash en flash gebruiken. maar ik moet bekennen dat ik al heel lang geen dm 500 met gemini meer heb gebruikt. misschien probeer je het eens. chiao House Of The Rising Sun BTO
janneke Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik heb 4.5 maxvar erop gezet na 4.1 maxvar. Dat ging ook! Ik heb hem er weer afgegooid, omdat internetradio in 4.1 zit ingebouwd. succes janneke
Rytec Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch Citaat: es muß das 4.4 erst geflasht werden und dann kann mann das 4.5 hinterher flashen und schon funzt es. ofwel eerst 4.4 erop en daarna pas 4.5 maar ook enkel met dreamup erop zetten en erase flash en flash gebruiken. maar ik moet bekennen dat ik al heel lang geen dm 500 met gemini meer heb gebruikt. misschien probeer je het eens. chiao Dit werkte idd zoals door je aangegeven, bedankt ! ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast poktor Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 Leuk allemaal, maar hiermee is de vraag van de draadjesposter nog niet beantwoord: waar zit hem nu het verschil tussen een gewone versie en een MAXVAR-versie?
Henksat Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: poktor Leuk allemaal, maar hiermee is de vraag van de draadjesposter nog niet beantwoord: waar zit hem nu het verschil tussen een gewone versie en een MAXVAR-versie? De Maxvar image is een totaal uitgeklede image, alles wat er maar enigzins uit gehaald kan worden is er uit, dit om de image zo klein mogelijk te houden en de gebruiker vrijheid te geven wat te doen met de overgebleven ruimte voor het installeren van plugins etc... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen