petty Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Hi, Ik heb de originele image van de dm800 en MultiEPG gaat niet verder voor de Nederlandse zenders. De Duitse zenders doen het wel goed, toto meerdere dagen zelfs. PLi Jade doet het wel goed. Moet er een instelling gewijzigd worden om deNed. zenders goed te laten werken? Het lijkt erop dat de EPG van de Duitse zenders anders is dan de Nederlandse zenders. Vast bedankt voor de antwoorden, Groeten, Petty Zeg nooit nooit
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 De standaard image ondersteund geen MHW EPG. Wat jij ziet op de duitse zenders is geen MHW EPG, maar gewoon DVB EPG die bij de Duitsers gewoon 7 dagen vooruit "kijkt". Ron
petty Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Hoi Ron, Bedankt voor de info. Ik zal op zoek gaan naar MHW EPG en of ik dat kan installeren. Weet jij toevallig waar een ipk-file te downloaden is? Groeten, Petty Zeg nooit nooit
Ron Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 De originele image kan dat niet. Pak dan de SCVS van schaedelmeister. Die werkt wel met MHW EPG en is verder zo goed als origineel. Ron
petty Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Bedankt, gaan we proberen. Groeten, Petty Zeg nooit nooit
petty Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Hoi Ron, Werkt helaas ook niet. Ik kan MHW EPG ook niet als .tar.gz of .ipk vinden. Dat kan het zelf installeren. Groeten, Petty Zeg nooit nooit
Tonskidutch Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 in het laatste image van schaedelmeister staat wel MHW EPH in dat van OoZoon staat MHW epg aktiviert misschien moet je enkel de setting activeren (als je bovenstaand tenminste interpreteert) hoe dat te doen bij schaedelmeister weet ik niet. (hier met OoZoon doet MHW EPG het) cheers Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen