Ga naar inhoud


Geen email bij plaatsen nieuwe reactie dit forum ?


djpetit

Aanbevolen berichten

Kan het kloppen dat indien er een nieuwe reactie bij een bericht geplaatst wordt (waar jij zelf dus ook een reactie bij hebt geplaatst) je dus je hier niet van op de hoogte wordt gesteld dmv een email ?

Ik heb al lopen zoeken bij de instellingen maar kon niks vinden. Het is namelijk erg onhandig want je moet dan al je reacties nalopen. Ik weet dat je wel eea kunt nalopen via favorieten.

 

bvd,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of het handig of gewild is??

Ik heb iemand mee gemaakt die deze functie had aangevinkt.

Deze persoon heeft later zijn E-mail adres veranderd in een niet bestaand adres.

Deze "meldingen" van --er is gereageerd op een topic waarop...--

die komen dan bij de Adm. terecht.

En dat is bij meerder "klanten" niet prettig

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2
Of het handig of gewild is??
Ik heb iemand mee gemaakt die deze functie had aangevinkt.
Deze persoon heeft later zijn E-mail adres veranderd in een niet bestaand adres.
Deze "meldingen" van --er is gereageerd op een topic waarop...--
die komen dan bij de Adm. terecht.
En dat is bij meerder "klanten" niet prettig


Hoe bedoel je deze functie aangevinkt ?? Bestaat het dan toch ??

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven het bericht staat onderwerp opties, daar even op klikken en dan "voeg onderwerp toe aan je favorieten lijst"

Elke keer dat er dan een nieuw antwoord komt krijg je een mailtje.

Als je er vervolgens weer vanaf wilt ga je weer naar onderwerp opties van dit bericht en dan zie je staan "verwijderen uit mijn favorietenlijst "

Dus een ander e-mailadres om er weer vanaf te komen is echt niet nodig en is zeer ongewenst voor de beheerders van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Theo50
Boven het bericht staat onderwerp opties, daar even op klikken en dan "voeg onderwerp toe aan je favorieten lijst"
Elke keer dat er dan een nieuw antwoord komt krijg je een mailtje.
Als je er vervolgens weer vanaf wilt ga je weer naar onderwerp opties van dit bericht en dan zie je staan "verwijderen uit mijn favorietenlijst "
Dus een ander e-mailadres om er weer vanaf te komen is echt niet nodig en is zeer ongewenst voor de beheerders van dit forum.


dank jullie alllemaal voor jullie antwoorden....m.n. het laatste antwoord kan ik wat mee en ga ik ook gebruikten !!

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...