Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 dat zal voor zenders van digital+ een knap lastige taak worden... maar dat merk je vanzelf als je zelf een leuk lijstje hebt samengesteld is het bijhouden niet heel veel werk maar algemeen, DMM heeft het met enigma1 en enigma2 zonder eenduidige overeenkomsten en gebrek aan eigen settingslist-editor ons niet makkelijker gemaakt. chiao Meantime Mick Roach
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 heb overigens (stom) Arte en Arte HD vergeten in mijn lijst sorry Meantime Mick Roach
HCKruse Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Hier staat jouw lijst ook in en op de box. Ziet er goed uit. Nu een paar dagen ermee spelen en (niet onbelangrijk) kijken en luisteren of de wederhelft ermee overweg kan. iig dank.
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 hopelijk heb je zelf, effe Arte nog in je bouqetten gezet vooraf aan het in de dream ftp'jen/pompen. chiao Meantime Mick Roach
festerbe Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 hoi, ben nog vrij nieuw in DB maar als ik de lijst wil uploaden met dreamboxedit 3.0.0 krijg ik steeds volgent bericht: Transfer aborted Error sending file "services" to the Dreambox. ligt het aan mij of aan het prog. met welk program werken jullie heb DB800 250HD en GEMINI2 3.80
Rytec Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik gebruik Dreamset versie 2.20, is hier te downloaden. en hier kun je mijn handleiding van dreamset downloaden. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen