ehvwheelboy Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik ben zelf in het bezit van een dm800 en een popcorn hour a-100 media player .nu zat ik te denken (is maar een idee ) of het mogelijk zou zijn een dm800 als mediaplayer/satontvanger te laten functioneren zodat hij hd content (mkv m2ts h264 x264) kan afspelen . mischien een idee voor de ontwikkelaars? zou dit mogelijk zijn ?
Littlesat Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Met de laatste drivers kan de DM800 mkv bestanden afspelen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ehvwheelboy Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 ik draai met gemini 3.80 staan die daar onder de blauwe knop downloads .en met welke player vlc?
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 hier nalezen mediacenter en er is inmiddels een iets nieuwere versie tov de gegeven link verder is de genoemde VLC een mooie tool om de koppeling met externe bronnen waar te maken die een stream kunnen genereren (als server) maar als het enkel om een bestand gaat dat men wilt afspelen is mediacenter toch wel echt de betere optie let wel, je image dient de laatste (nieuwste) versie + drivers, te zijn. chiao Liberty Anette Askvik
ehvwheelboy Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 he bedankt ga het uitproberen .heb er nu gemini 3.80 opstaan zoek altijd de laatste op van hen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen