Urkel Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb vele postings gelezen, maar kan nog geen 100% zeker antwoord vinden op deze vragen. Kan met een DM800 via een netwerk share (NFS of CIFS) een HD kanaal opgenomen worden zonder beeldvervorming (blokjes, stotteren, etc)? Kan op dezelfde manier het opgenomen HD kanaal dan ook weer zonder vervorming afgespeeld worden? M.a.w. is de netwerkinterface van een DM800 snel genoeg om HD content mee op te nemen en af te spelen? Mijn dank alvast voor de antwoorden. Urkie 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 ja of had u mijn berichten er niet tussen gevonden? maar dat kan prima NFS heeft wel absolute voorkeur cheers Liberty Anette Askvik
Urkel Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 Duidelijk antwoord. Nee ik had jouw posting niet gezien. Ik ben wel nieuwsgierig wat de bitrate van een HD kanaal kan zijn. Weet je dat misschien ook? Waarom heeft NFS de voorkeur boven CIFS? Tengx again Urkie 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
nlrela Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Ander protocol met minder overhead .... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 lezen in de link staan ook al allerlei gegevens en wetenswaardigheden die jij hier opnieuw vraagt. (tis een lange draad maar wel informatief) chiao Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen