Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] Iemand al gelukt om de .REC files om te zetten naar MPG files ?


Sim50

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb de mogelijkheden als hierboven omschreven geprobeerd, werkt redelijk.

 

Alleen heb ik een programma Videoredo gegeten, die ik prettig vind in gebruik.

 

Nu het volgende.

 

Ik neem 6 programma's op van RTL4 alle op dezelfde manier met de timer, op tuner 1. Tuner 2 heb ik nog niet aangesloten

 

Bij alle 6 de opnamen, gaat de Topfield 7710 HD PVR vanuit de standby aan op de ingestelde tijd de opnamen zijn in de nacht gemaakt, zodat ik zeker weet, dat er niemand aan de ontvanger kan komen.

 

En bij 4 van die opnamen krijd ik de meldig in programma

Videoredo: Program Stream not Fount

 

Terwij de overige 2 opnamen, wel perfect werken met Videredo

 

Hoe kan dat !!!!!

 

Ik heb ook alle opnamen vanuit de ontvanger een kopy gemaakt naar dezelfde USB stick, en via de USB stick naar de Computer

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik heb de mogelijkheden als hierboven omschreven geprobeerd, werkt redelijk.

Alleen heb ik een programma Videoredo gegeten, die ik prettig vind in gebruik.

Nu het volgende.

Ik neem 6 programma's op van RTL4 alle op dezelfde manier met de timer, op tuner 1. Tuner 2 heb ik nog niet aangesloten

Bij alle 6 de opnamen, gaat de Topfield 7710 HD PVR vanuit de standby aan op de ingestelde tijd de opnamen zijn in de nacht gemaakt, zodat ik zeker weet, dat er niemand aan de ontvanger kan komen.

En bij 4 van die opnamen krijd ik de meldig in programma
Videoredo: Program Stream not Fount

Terwij de overige 2 opnamen, wel perfect werken met Videredo

Hoe kan dat !!!!!

Ik heb ook alle opnamen vanuit de ontvanger een kopy gemaakt naar dezelfde USB stick, en via de USB stick naar de Computer




Misschien is videoredo wel de schuldige. Als je diezelfde bestanden nu eens afspeelt in bijvoorbeeld VLC of GOM of Mediaplayer Classic.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo,

Ik gebruik al VideoRedo al jaren icm met files afkomstig van mijn TF5000PRV. Recentelijk heb ik bij een aantal opnamen gelijke problemen gehad. De opnamens waren netjes gedecodeerd (groene $) en toch de melding "Program Stream Not Found". In eerste instantie dacht ik dat het te maken had met het kopieren naar de PC. Diverse keren geprobeerd om een nieuwe kopie te maken, zonder resultaat.

 

Na een aantal dagen was het origineel niet meer af te spelen op de TF. Het lijkt er op dat de opname nog wel gedecodeerd was Ondanks de groene $

 

Groet,

KnowKnow

 

TF5000PRV, XCAM ORION, DIGITALWORLD SFT2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een voor mij nieuw probleem met mijn Tf 7710 hdpvr 160gb met powercam als ik een opname wil copieren om deze vrij van codering te krijgen dan stopt deze bij p/m 35% van de opname hij bevriest als het ware zijn er meer mensen die dit probleem hebben of gehad hebben en is hier een oplossing voor

 

mvrgr WimG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
Ik heb een voor mij nieuw probleem met mijn Tf 7710 hdpvr 160gb met powercam als ik een opname wil copieren om deze vrij van codering te krijgen dan stopt deze bij p/m 35% van de opname hij bevriest als het ware zijn er meer mensen die dit probleem hebben of gehad hebben en is hier een oplossing voor

mvrgr WimG


volgens mij hoort dit niet in dit topic thuis.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...