Gast reiner11 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Tijdens het inschakelen van de D.B. is de ontvangst op de digi kabel van Home sterk gestoort.Hierdoor ben ik gedwongen om de D.B. weer uit bedrijf te zetten. Heeft iemand hiermee ervaring?M.v.D. voor de informatie reiner 11
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 reiner11 een dm7000 op een kabel aansluiting? ik wist niet dat er een dm7000 dvb-c is. digital video broadcast by cable volgens mij bestaat dat niet volgens mij is de dm 7000 alleen als dvb-s uitgebracht digital video broadcast by satellite dus hang er eens een satellietschotel aan. chiao of was er wel een dvb-c??? Clouds Across The Moon The RAH Band
EmQu Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik denk meer dat hij bedoelt dat zodra hij de DB aanzet de kabel TV gaat storen. Vermoedelijk is er een conflict tussen de 2 scartingangen op zijn TV. Ik zou lekker de DB in standby zetten als je kabel wilt kijken. Als hij dan nog stoort dan weet ik ook niet wat er mis is. ...
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 uh ah zo, maar ja dat is een aanname van jou, ik kan het helaas niet uit de tekst en vraag opmaken. indien dat juist zou zijn moet je een galvanische onderbreking aan de tv coax van de kabel tv ingang hangen. chiao Clouds Across The Moon The RAH Band
Gast reiner11 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Sorry,de dreambox is niet op de kabel maar werkt met de schotel. tijdens het in bedrijf zijn van de D.B. (ook slaapstand op timer b.v.)krijg ik storing.Ik kan niet de kabel senders bekijken,als de dreambox in staat.(het zijn twee systemen met twee scartingangen.Ik zal proberen om de scart van de D.B. eruit te halen en kijken of er nog altijd storing is.En dan,als er nog storing is, deze andere kabel op de ingang van de kabelrec. plaatsen. M.v.G. Reiner 11
Gast reiner11 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Zonder scartkabel van D.B. in TV, is er geen of minimale storing Scart weer erin=storing reiner11
EmQu Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 (scart)Switchbox ertussen zetten kan helpen. ...
Gast reiner11 Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Graag het Type en het merk doorgeven van de <galvanische onderbreker>in de winkel was dit niet bekend. Reiner 11
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 mantelstroom filter aardlus isolator ground loop isolator er zijn veel benamingen ik heb echt geen merk voor je, dit was een afbeelding uit de gedeelde kennisbron van ons forum en soortgelijke problemen zijn (zoals jij ze hebt) al vaker aan de orde geweest overigens een goede vol bedrade scartkabel kan eveneens helpen een willekeurig optredende massa lus en storing van buitenaf te voorkomen de scart bestaat uit erg veel adertjes die voor cruciale data in de vorm van coax, afgeschermde ommantelde leidingen, samen in dat dikke zwarte wurmpie zitten. koop maar eens een nieuwe en je snijd ter lering ende vermaak de oude door om te zien wat er allemaal in zit. het kan echter in enkele gevallen al helpen de bestaande coax aansluitingen in huis effe na te lopen... de wanddozen / de meterkast / de zelf gemonteerde eindstekkers etc. chiao uh overigens als je de welbekende spagettie achter de audio-video apparatuur hebt liggen (zoals ik bij veel mensen tegenkom) met alle stroomstekkers in een lange stekkerverdeeldoos of zelfs afgekeurde plugin verdelers, kan daar ook veel storing mee ontstaan / op juiste lengte kopen en netjes aansluiten Clouds Across The Moon The RAH Band
OKA Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Probeer in de scart aan de TV kant PIN-19 door te knippen. Was bij mij ooit de oplossing. Zie hier .
Gast reiner11 Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Het is gelukt.Door punt 19 te verwijderen was het Ok. Ik zal echter nog goede coax verbingingen maken.(van goede kwaliteit) iedereen van harte bedankt voor de hulp reiner11
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen