antonlamers Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hoi, Ik heb een vraag uit nieuwsgierigheid. Als ik 1 image in de flash heb staan en 2 stuks op de Cf kaart en ik start via Barry Allen op met een image die op de CF staat. Draaid dan de dreambox op de CF kaart, of copieerd BA de image van de CF kaart naar het interne geheugen en start dan daarvandaan op. Als ik nl via de verkenner met \\ipdreambox ga dan zie ik nl. precies dezelfde dingen als dat ik start van de flash. Ik vermoed dus ook dat BA de image uitpakt naar de flash. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
DeBeek Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hij start gewoon op van de CF kaart.. Als je kijkt staat er een snelkoppeling naar de map BA op CF. daarin staan je images.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 en, niet te vergeten, als je iets in dat image wilt zetten met dcc of dreamboxedit dan moet je ook naar die juiste mappen op cf verwijzen. anders komt het in 't flash image terecht. dus ook bijvoorbeeld bij dreamboxedit in de options de paden naar de mappen wijzigen. chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
antonlamers Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Oke bedankt, Dan doe ik het net zoals ik het zie bij jou. Ik zet oozoon in de Flash en Ronaldd op de CF. Zo heb ik meer geheugen voor Ronaldd. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Nou ja, of ik nu de voorbeeldrol moet vervullen? Had vannacht bijvoorbeeld een zware crash en heb alles nieuw moeten installeren mijn eigen fout bleek al gauw. dus hoeveel vertrouwen heb je nog? ach zonder dollen, heb maanden zo prima gewerkt met die combinatie. chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
antonlamers Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb het zo: dm 7025 Pli Final/BA/ronaldd + OozOon En dit draaid ook goed, ook al zeggen ze bij BA dat je beter OozOon in de flash kunt hebben. Vind alleen jammer dat er bij ronaldd niet zoveel skins in de download optie zitten. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
antonlamers Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch en, niet te vergeten, als je iets in dat image wilt zetten met dcc of dreamboxedit dan moet je ook naar die juiste mappen op cf verwijzen. anders komt het in 't flash image terecht. dus ook bijvoorbeeld bij dreamboxedit in de options de paden naar de mappen wijzigen. chiao Ik heb DCC op automtisch staan worden de mappen dan wel automatisch aangepast aan de draaiende image? Ik heb een bitrate viewer via ipkg install in DCC gebruikt en niets veranderd in de settings. En hij staat wel in ronaldd terwijl ik Pli in de flash heb staan. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 of en hoe die bitrate viewer werkt kan ik niet zeggen daar ik deze niet ken maar als je ervan uit gaat dat automatisch ook de mappenstructuur zou aanpassen ben je abuis normaal zie je links de mappenstructuur van de dreambox algemeen dan zie je enkele symlinks door BA er bij gezet als je dubbelklikt op MB_images kom je naar de images en dus de op cf-card aanwezige mappenstructuur van die bewuste images. ik weet niet of het duidelijk is maar meestal is het een kwestie van een of twee keer MEER klikken om in het image terecht te komen dat momenteel is geboot. cheers Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
DeBeek Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Net even gekeken, als je in DCC aanvinkt "Image in de flash" ipv "Dreamflash Image" opent DCC in de mappen van de Draaiende Image. Zie bv netje de gebruikte skin in gemini (is er maar 1) En de settings in gemini, in Oozoon ( in de dreamflash ) staan geen settings. Keurig .!!
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 |DeBeek! zal dat eens testen dacht dat die optie voor de ouderwetse flashwizard was zal ook eens proberen met BA zo ja, heb ik ook weer wat bijgeleerd... chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen