1pm Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 heb deze erop gezet maar nou wil ik graag de multi epg erop hebben als ik op de rode knop druk . Hoe zet ik deze op de image ? thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 uhm bij gemini klik ik op zenderlijst pijl hoog knop klik meteen op epg/info knop en kies dam multi-epg dan werkt het altijd of wil je de voorkeur knoppen herprogrameren? dat kon voor bepaalde functies in gemini via blauw extra (onder geel) chiao Liberty Anette Askvik
1pm Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Is al gelukt 2 x op de rode knop (wel vlug) indrukken en je kunt multi epg kiezen . Daarna instellen van nr 1 tot 6 tons toch thkx grt vanuit et zuiden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Broertje Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Als we het hier toch over de 7000 hebben met Gemini 4.5 zou ik ook nog een vraag willen stellen; Met de Dreambox 7025 kom ik heel snel bij de opgenomen programma's door op de Video knop te drukken. Maar hoe doe je dat op de 7000 met Gemini 4.5 ? Op een of andere manier doe ik dit heel ingewikkeld (volgens mij) om er te komen. Alvast bedankt. Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 je vraag kan verloren gaan in verband met zoekenden die ook zo'n vraag hebben en de antwoorden verwachten te vinden. dus eigenlijk een nieuwe vraag principieel kun je enkele knoppen van de afstandbediening door aanpassen van de rc voor bepaalde functies herprogrameren. chiao Liberty Anette Askvik
Broertje Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik begrijp het. Heb dit inmiddels gedaan....bedankt voor je reactie. Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen